Svar

Yousee play app går i sort


Badge

Er jeg virkelig den eneste der stadigvæk oplever at Yousee play appen går i sort?

 

Nogen gange kan man se tv i en time andre gange er det begrænset til 10 minutter og så skal man holde tilbage knappen nede for at lukke appen ned og så åbne den på ny.

 

Jeg hører meget gerne hvis der er andre der ligesom mig stadigvæk har dette problem.

icon

Bedste svar af Kasper 10 February 2023, 15:52

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, 11 timer uden svar så måske er du, men jeg tror mange andre har fundet en udvej…men

hvilken TV har du og hvor gammel?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Skvulp 

Jeg er ked af at høre, at du fortsat oplever problemer med sort skærm på appen. 

Hvilket TV er der tale om? Og hvilken version af appen har du installeret derpå? 

Badge

Hej, 11 timer uden svar så måske er du, men jeg tror mange andre har fundet en udvej…men

hvilken TV har du og hvor gammel?

Det er et samsung tv fra 2019, app version 2.5.0…

 

Men ja du har nok ret i at folk har fundet andre muligheder som f.eks cromecast, og så virker det til man bare tar til takke med det produkt der er nu, hvor dårligt det end måtte være.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Skvulp 

Hvis appen ikke lukkes ned når du er færdig med at bruge den, blot slukker tv’et, så kan du opleve sort skærm i appen. 

Jeg vil foreslå, at du enten lukker appen ved at holde tilbageknappen nede i ca.3 sekunder, når du er færdig med at bruge appen og inden du slukker eller gør det, når du starter tv’et og appen op. 

Det er noget vi kigger ind i, men det er ikke alle det sker for, så den er lidt tricky😊

Badge

Hej @Skvulp 

Hvis appen ikke lukkes ned når du er færdig med at bruge den, blot slukker tv’et, så kan du opleve sort skærm i appen. 

Jeg vil foreslå, at du enten lukker appen ved at holde tilbageknappen nede i ca.3 sekunder, når du er færdig med at bruge appen og inden du slukker eller gør det, når du starter tv’et og appen op. 

Det er noget vi kigger ind i, men det er ikke alle det sker for, så den er lidt tricky😊

 

Hej Kasper,

 

Jeg håber du selv kan se hvor åndsvagt det lyder, hold her, tryk der og vent 3 sekunder…..

 

Der ingen af de andre streaming app tjenester der fejler ligeså meget som jeres.

Der er oprettet klagesager omkring problemer men som en anden skrev så har folk nok fundet andre løsninger for streaming på deres tv….

 

God weekend.

Omdømme 7
Badge +9

Vi har ca. lige gamle Samsung TV’s, men jeg har ikke oplevet at få sort skærm på min...

Besvar