Svar

yousee play app


Badge

Når jeg bruger YouSee play app’en på mit TV (LG smart TV) fryser afspilningen af et program inden det overhovedet er startet. Når jeg vælger programmet, som tidligere har været sendt, til afspilning, går alt som det skal, indtil programmet hentes frem og jeg vælger play. Så starter programmet ikke, men står blot med billedet frosset fast. 
Når jeg gør det samme fra min mobil virker app’en fint. 
Jeg har prøvet at afinstallere app’en og hente den igen, uden nyt resultat.

Any ideas?

icon

Bedste svar af Kasper 10 February 2023, 14:45

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, det virker ikke på alle LG TV at afspille fra arkiv eller optagne programmer…desværre er et eller andet galt…

Omdømme 7
Badge +9

Btw, vil lige oplyse til alle jeg er tilbage fra en lille weekend ferie…

Badge

Tak for svar. 
Det underlige er, at det har virket fint indtil for nylig. Og pludselig virker det ikke. Selve app’en virker fint, men afspilning fra arkiv gør ikke, som det eneste..

Omdømme 7
Badge +9

For nyligt, hvor lang tid er det siden det har virket? Det er vist nyt det kun er fra akiv det ikke virker…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Ellekærparken 

Jeg kan se at du er ny bruger her på YouSee Forum - velkommen!😊

Det lyder ikke godt, at du har problemer med vores app på dit LG Smart TV. 

Kan du fortælle lidt mere om, hvilket indhold der ikke kan afspilles? Er det optagelser, arkiv eller tv-kanalerne? 

Oplys også gerne modelnummeret på dit tv, så jeg kan undersøge, hvilken årgang dit tv har. Desværre understøtter vi ikke alle årgange længere og derfor kan der være funktioner, som ikke virker som man ellers skulle forvente. 

Badge

Hej @Ellekærparken 

Jeg kan se at du er ny bruger her på YouSee Forum - velkommen!😊

Det lyder ikke godt, at du har problemer med vores app på dit LG Smart TV. 

Kan du fortælle lidt mere om, hvilket indhold der ikke kan afspilles? Er det optagelser, arkiv eller tv-kanalerne? 

Oplys også gerne modelnummeret på dit tv, så jeg kan undersøge, hvilken årgang dit tv har. Desværre understøtter vi ikke alle årgange længere og derfor kan der være funktioner, som ikke virker som man ellers skulle forvente. 

Hej @Kasper 

Og tak. 
Det er udelukkende arkiv udsendelser i play app’en som ikke kan afspilles. Live TV virker fint. Og det samme gør leje film. 
Når jeg starter en arkiv udsendelse, åbner den programmet men så fryser billedet med det samme, og jeg kan ikke starte udsendelsen på play knappen.

Mit TV er et LG UJ630V.
 

mvh

Kim 

Badge

@Kasper 

Og tak. 
Det er udelukkende arkiv udsendelser i play app’en som ikke kan afspilles. Live TV virker fint. Og det samme gør leje film. 
Når jeg starter en arkiv udsendelse, åbner den programmet men så fryser billedet med det samme, og jeg kan ikke starte udsendelsen på play knappen.

Mit TV er et LG UJ630V.
 

mvh

Kim 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Ellekærparken 

Tak for modelnummeret😊

Jeg har fundet frem til at tv’et er fra 2017 og vi kan desværre ikke garantere, at alle funktioner så virker, desværre. Det har også noget med den hardware at gøre, som sidder i det enkelte tv og det er svært at være bagudkompatible på mange årgange bagud.

Besvar