Spørgsmål

yousee play

Badge

Er det normalt er der går optil 30 sek når der skiftes til en andel kanel i yousee-play appen (på et helt nyt samsung smart tv med internet forbindelse via kabel)

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Nej, det skulle ikke tage så lang tid, men har du den nyeste Version af appen 2.4.0 er det vist nu?

Omdømme 7
Badge +10

Slet lige det andet opslag, der er ingen grund til 2 om samme emne.

Badge

Hvordan kan man se hvilken version man har.

Jeg synes ikke der var nogle valgmuligheder da jeg downloadede appen på mit tv

Omdømme 7
Badge +10

Jeg testede det lige, det tager lidt tid at skifte kanal, men ‘’kun’’ ca. 10 sekunder for mig nu.

Version står nederst til venstre når du starter appen op...

Omdømme 7
Badge +10

Hos mig kan Version nummer også findes nederst i menuen i Indstillinger og i System

Omdømme 7
Badge +10

Mit gæt er at det er pga. fodbold, systemet er over belastet, normalt tager det under 5 sekunder...

Omdømme 7
Badge +10

Jeg har set tennis, men testede lige igen, det tager 11-15 sekunder stadigvæk, mellem fodbold visende kanaler...

Jeg er ny Yousee Play kunde, overgået fra at være kabelTV kunde og jeg oplever samme problemer som @fredsbo21 gør i hans oplæg. Vi oplever at den enten tager meget lang tid om at loade kanalerne, eller det er meget ustabilt hvilket går ud over kvaliteten. 

Jeg kører 2.4.0, som @Jorn-Hansen  skriver ovenover skulle være den nyeste. kører på en 1000Mbit kablet forbindelse til fjernsynet, så der burde være båndbredde nok. 

Omdømme 7
Badge +10

Har du et Samsung TV også? På LG er der vist stadigvæk lange svar tider, men det ser ud til det godt kan tage 20-30 sekunder at skifte kanal lige nu, tager det længere for dig?

Omdømme 7
Badge +10

Jeg ved ikke med nye Yousee Play kunder, men tror (OP) spørgeren bare bruger Yousee Play appen, men er alm. kunde...

Omdømme 7
Badge +10

Jeg har testet en del kanaler, det tager lidt tid at skifte, men alle kanaler kører fint når de er loadet.

@Jorn-Hansen Det er et 2020 Samsung TV, bruger også kun app’en på tv. som spørgeren gør. 

Omdømme 7
Badge +10

Er vågnet her kl. 4 om natten, det er forskelligt hvor lang tit det tager at loade kanaler, nogle er ret hurtige at skifte til, andre tager 10-15 sekunder om at loade...

Omdømme 3
Badge +5

Hej @fredsbo21 og @pixelmonkeydk 

Det er bestemt ikke meningen at det skal tage så lang tid at skifte kanal. 

Selvom I har nyeste version af appen, så må I gerne begge forsøge følgende: 

1. Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
2. Vælg APPS i menuen
3. Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række
4. Marker YouSee Play appen
5. Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem
6. Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet"
7. Så fjernes appen
8. Tag derefter strømmen helt fra TV’et i cirka et minut
9. Geninstallér appen 

Hvis det ikke løser problemet, skal vi have fejlmeldt problemet til rette afdeling. I er i så fald velkomne til at ringe til os på 70704040 eller vende tilbage her. 

Omdømme 7
Badge +10

Det er sjovt nok tyske sprogene kanaler der næsten alle loader under 5 sekunder, men andre tager lidt længere tid, især nu der vises fodbold igen, hvis det tog ca. 30 sekunder for alle, kunne jeg forstå der måtte gøres noget ved det… jeg kan godt leve med de 10-15 sekunder for nogle, bare det virker når de er loadet.

Besvar