Spørgsmål

YouSee Eventkanalen

• Anonymous
  • 0 kommentarer

Her på YouSee Eventkanalen, giver YouSee dig i samarbejde med Uptown Xmas, alle julens hits fra den 12.november.

Glæd dig til julemusik dagen lang.

Venlig hilsen

YouSee

Hvad sker der efterfølgende på kanalen efter jul og nytår? Vender det så tilbage til kanalen, som står tomt. Hvorpå, at der ikke sendes på kanalen? Hvorfor ikke en musik kanal. Hvorpå, at alle genre bliver blandet. Uanset musikkanaler?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Hvad sker der efterfølgende på kanalen efter jul og nytår? Vender det så tilbage til kanalen, som står tomt. Hvorpå, at der ikke sendes på kanalen? Hvorfor ikke en musik kanal. Hvorpå, at alle genre bliver blandet. Uanset musikkanaler?

Det er der næppe nogen på forummet som ved, og hvor skulle de vide det fra.

Great Point!

Håbede bare på, at Casper fra YouSee og andre fra youse kunne besvare spørgsmålet.

Omdømme 7
Badge +10

Det er jo ikke sikkert at han kommer forbi denne tråd, og du har jo ikke @ til ham så han ved det.

Det er jo ikke sikkert at han kommer forbi denne tråd, og du har jo ikke @ til ham så han ved det.

OK. Tog chancen og tager den herfra.

Jeg beskrev jo også, at andre medarbejder fra yousee kunne kommunikekere på mit eget indlæg, så behøves ikke at være Kasper ;)

Omdømme 7
Badge +10

Nu er det jo kun dem der er admin her på forummet som skriver her, det er Kasper, Ozkan og en til jeg ikke lige kan huske.

Næ er jo ikke til at svare på, Altså ud over der kommer. julemusik fra den 12 November,

Ellers mener jeg ikke den bruges til noget,,  Men har den ikke været brugt på et tidspunkt til bla TV2 News. Den Eventkanal.

Omdømme 7
Badge +10

Den blev vist rigtignok brugt til News under Corona pandemien, for ellers ville det være extra kanalen men den er jo lukket, det er vel omkring et år siden.

Den blev vist rigtignok brugt til News under Corona pandemien, for ellers ville det være extra kanalen men den er jo lukket, det er vel omkring et år siden.

:relaxed: Ja det er rigtigt Radiomanden.  

Hvorfor kan jeg ikke få 90, er musik. Selvom, at systemet er passende på point.

Hvorfor kan jeg ikke få 90, er musik. Selvom, at systemet er passende på point.

I Bland selv er der både musik Fra 80s og 90erne.

Hvis du vælger de 2. fra MTV. Phoenix73. Og en VH1 er måske blandet. 

Besvar