Spørgsmål

yousee bland selv på hiper fibernet,


Badge

lige nu har jeg fiber fra fibia og pararabol tv, endelig er vores fiber givet fri, så jeg kan få fiber fra hiper, mit spørgsmål,  kan jeg få yousee bland selv på dette net??    hvis ja hvilken boks er så bedst ? bedste kvalitet  i lyd  (5.1 osv) og billed,  og muligt at optage på HD eller cloud.


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hiper leverer ikke TV, det er udelukkende bredbånd,, Men der kan stadig fås You See Play via Streaming, og bruge det enten via App på Samsung, LG, Sony eller Philips TVer, eller App til Android/iOS enheder og Web. Alle kan få You See Play, bare der haves en Bredbånds forbindelse.

Omdømme 7
Badge +9

Har lige set nærmere på hvad der tilbydes på Fibia, og You See kan levere på deres forbindelse. Så med bredbånd fra YS er du kørende med hvad de kan tilbyde af TV muligheder, som er enten de faste pakker eller Play. https://digitalt.tv/yousee-tilbyder-nu-fuldt-produktudbud-paa-fibias-fibernet/

Omdømme 6
Badge +8

lige nu har jeg fiber fra fibia og pararabol tv, endelig er vores fiber givet fri, så jeg kan få fiber fra hiper, mit spørgsmål,  kan jeg få yousee bland selv på dette net??    hvis ja hvilken boks er så bedst ? bedste kvalitet  i lyd  (5.1 osv) og billed,  og muligt at optage på HD eller cloud.

 

Du kan kigge her for muligheder på din adresse og finde det billigeste 🙂

Omdømme 5
Badge +8

Hej @wagner 

Jeg har sendt dig en privatbesked 😊

Besvar