Spørgsmål

yousee bland selv og YouSee Play

Omdømme 1
Badge +1
  • Udforsker
  • 42 kommentarer

vi har yousee bland selv kanaler og har brug all vores 36 point, er det mulig og tilkøb flere points

jeg tænkt på at skifte over til YouSee Play men kan man behold vores 2 yousee box og behold de kanal

som vi har nu

jeg  kan se 40 point koster 600kr på YouSee Play

vi giver vi 339 for grundpakke og  370kr for bland selv plus 100kr for 2 yousee box

https://yousee.dk/play/?cid=semb_google_18926575588_146327890066&ps_kw=yousee%20bland%20selv&gclid=CjwKCAjw6p-oBhAYEiwAgg2PglBnoorNEn4F6ZPAnw37_g1Ih9tGslNZSIycvCi3fUdTXJizYrNCdxoC9AkQAvD_BwE&fbclid=IwAR356RHtonfjgWV7oyKLMPfLnq9qvEIkrXOivlaMjz9_IiNCi1RFeyi6_Ow#forside

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der er som bekendt lukket for Bland selv, man har det man har, indtil der skiftes til andet, enten faste pakker eller Play.

Det er kun muligt at udskifte i Bland selv, ikke andet.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @blue 

Som Radiomanden skriver, så er det ikke muligt at ændre pakke på Bland Selv - i så fald vil man skulle skifte over på YouSee Play. 

Du kan dog sagtens beholde dine boks. Hvor mange point du skal have på YouSee Play, afhænger af hvad du ønsker. Du skal f.eks. være opmærksom på, at der ikke er en Grundpakke på samme måde i YouSee Play - dvs. hvis man bruger mange af kanalerne i den nuværende Grundpakke, så vil man skulle bruge point på dem fremadrettet. 

I YouSee Play kan du se hvilke kanaler du får med, uden at skulle bruge point på dem, på det billede jeg har sat ind nedenfor. Alt derudover, vil du skulle bruge point på. 

Du kan se hvad de forskellige kanaler og streamingtjenester koster i point, her: https://yousee.dk/play#kanaloverblik

Omdømme 1
Badge +1

tak for info om YouSee Play

koster det de samme points at have YouSee Play,  og yousee bland selv

jeg tænkt på tv-kanaler og streamingtjenester. er det de samme points 

Omdømme 7
Badge +10

Det er ikke det samme, der skal bruges de antal points der afspejler de faktiske omkostninger der er på de enkelte tjenester/kanaler, som det fremgår.  https://yousee.dk/play#kanaloverblik

F.eks TV2 Play, 19 Points = Kr.190.-

Omdømme 4
Badge +6

Det kan du se hvis du trykker dig ind på linket jeg har postet 😊 

I Bland Selv koster alle kanaler ét point - det er ikke tilfældet i YouSee Play. Her er f.eks. sportskanaler dyrere i antal point. Det vil være bedst hvis du kan tage et kig på linket 😊

Omdømme 1
Badge +1

jeg kik lige

hvad med de  tv-kanaler og streamingtjenester.  som jeg har nu på  pakke på Bland Selv  blive

alt slet og skal man til og start helt forfra og vælg tv-kanaler og streamingtjenester.

Omdømme 7
Badge +10

Play er den nye tjeneste som erstatter de faste pakker og Bland selv. Der kan fortsættes med bland selv, men der kan ikke fås større eller mindre pakke. Vælges Play, så er det slut med bland selv.

Alt om Play fremgår i det postede link.

Omdømme 1
Badge +1

jeg lave lige lidt om på sprøgmål

hvad med de  tv-kanaler og streamingtjenester.  som jeg har nu i  Bland Selv  blive

alt slet og skal man til og start helt forfra hvis man vælg YouSee Play,  

og skal til og vælg tv-kanaler og streamingtjenester. forfra

Omdømme 7
Badge +10

Play har intet at gøre med andre pakker. Du skal se på hvilke kanaler og tjenester der skal haves, og købe den størrelse Play der passer til det du vil have. Priserne er jo ikke den samme som i bland selv.

Omdømme 4
Badge +6

Du skal som sådan ikke starte forfra - du bør sagtens kunne benytte de eventuelle logins du har til diverse tjenesters egne apps. 

Men da der er tale om et andet produkt, vil du skulle vælge kanalerne på ny - hvis du bestiller via Kundeservice og alle ved præcis hvilke kanaler og tjenester du vil have, så mener jeg godt at de kan vælge for dig mens der bliver bestilt. Hvis ikke, så skal man blot ind og vælge kanaler, lidt som du kender det fra Bland Selv i dag. 

Svarer det på dit spørgsmål? 😊

Omdømme 1
Badge +1

ja mange tak for svar

men jeg under mig bare over man ikke kan tilkøb kanaler/ streamingtjenester. mere det ved jeg man har kunne jeg har før har  køb hbo nordic og prosieben 

man skulle tror det var i yousee egen interesse jo flere points kunder kunne køb jo mere bliver kunder på yousee media og ikke hop over på andre apps 

Omdømme 7
Badge +10

Der kan sagtens købes alle de kanaler og tjenester du vil, men ikke i bland selv, der kan ikke skiftes størrelse på pakke da den som bekendt er udgået, skiftes der til Play så kan der købes alt det som YS tilbyder.

Den største bland selv var 30 Points men som det fremgår så er den største Play 40, og som det ligeledes fremgår så koster Points udover de 40 Kr 10. Så der kan købes alt hvad du har råd til at betale for.

Så dit spørgsmål er lidt underligt.

ahh ok det har jeg ikke lige læs  at  bland selv er udgået det var på  bland selv, jeg tilkøb dem 

men fremtiden er så  YouSee Play,  skal bare lige over og have alt sætte op 

Vil man have det samme med YouSee Play som man har i bland-selv kan det blive en del dyrere, i særdeleshed hvis man har TV2 og TV3 kanaler med, og der kan let blive brug for mere end 40 point. Skal min bland-selv 46 inkl. grundpakken laves om til YouSee Play vil det kræve 73 point.

Omdømme 7
Badge +10

Bland selv udgik da Play blev introduceret, det er længe siden. Det blev der også skrevet om her på forummet.

Omdømme 7
Badge +10

Vil man have det samme med YouSee Play som man har i bland-selv kan det blive en del dyrere, i særdeleshed hvis man har TV2 og TV3 kanaler med, og der kan let blive brug for mere end 40 point. Skal min bland-selv 46 inkl. grundpakken laves om til YouSee Play vil det kræve 73 point.

Ja, når der er streaming med, så er det styrtende dyrt, det er også grunden til at jeg ikke længere har nogen YS TV pakke.

Omdømme 1
Badge +1

har du bland-selv 46 inkl. grundpakken  ??   jeg har kun 36 og grundpakken  hvordan er du kom op på 46

Omdømme 1
Badge +1

jeg kik lige den video ignnem på recordere.dk og så prime video kan man for den gennem yousee på den ny   tv boks

Test: YouSee Streamer, den intuitive 'tv-boks' - recordere.dk

Omdømme 7
Badge +10

You See har som det kan ses i det tidligere postede link ikke den tjeneste. At de så nok er på Streamen er at der er forlangt af tjenesten at der er en genvej til den, hvilket jo er totalt ligegyldigt, lige som det er med andre tjenester som af ukendt grund vil have den knap til det.

Omdømme 1
Badge +1

ok det er muligt at have 46 points skal lige have ring til yousee support i morgen

Omdømme 7
Badge +10

Der kan ikke længer købes Bland selv, det er udgået, det er derfor heller ikke muligt at gå hverken op eller ned i pakkestørrelse, men må nøjes med det man har, eller skifte til Play.

Dog kan man I foreninger, hvor der ikke tilbydes YouSee Play, kan Bland Selv - som udgangspunkt - stadig vælges. 

Omdømme 7
Badge +10

Hej @blue 

Som Radiomanden skriver, så er det muligt at ændre pakke på Bland Selv - i så fald vil man skulle skifte over på YouSee Play. 

Du kan dog sagtens beholde dine boks. Hvor mange point du skal have på YouSee Play, afhænger af hvad du ønsker. Du skal f.eks. være opmærksom på, at der ikke er en Grundpakke på samme måde i YouSee Play - dvs. hvis man bruger mange af kanalerne i den nuværende Grundpakke, så vil man skulle bruge point på dem fremadrettet. 

I YouSee Play kan du se hvilke kanaler du får med, uden at skulle bruge point på dem, på det billede jeg har sat ind nedenfor. Alt derudover, vil du skulle bruge point på. 

Du kan se hvad de forskellige kanaler og streamingtjenester koster i point, her: https://yousee.dk/play#kanaloverblik

@Louise 

Der mangler vist ordet ikke i denne sætning.  “Som Radiomanden skriver, så er det muligt at ændre pakke på Bland Selv - i så fald vil man skulle skifte over på YouSee Play.” 

Humax boksen skal man jo have når man har Play, medmindre man vælger at streame, man kan jo grundet anvendelse af HEVC ikke få Play via kort, da det er fravalgt af tekniske grunde for at ligestille dem der stadig har FHD TVer, da de ikke har HEVC som UHD TVer har.

Omdømme 1
Badge +1

Play via kort,  er det dem man brug til og sætte i sit tv for at kunne se kode kanal

kan man ikke brug  yousee-kortet med  YouSee Play

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvordan-bruger-jeg-yousee-kortet

Omdømme 7
Badge +10

Det kan man jo ikke som det netop er forklaret, så ingen grund til at spørge om man kan.

Ja, når der er streaming med, så er det styrtende dyrt, det er også grunden til at jeg ikke længere har nogen YS TV pakke.

Det er ikke streaming, der er hovedårsagen til at det bliver dyrt. Det er TV2 (med alle kanalerne) og i særdeleshed TV3 (med alle kanalerne), der gør det dyrt. Altså kanaler med sport. TV3-kanalerne står alene for 18 point (inkl. See). Men udelades disse  bliver der behov for Viaplay Total, og så bliver det dyrere.

Besvar