Svar

Yousee app kan ofte ikke åbnes på mine Samsung TV

Jeg har flere Samsung TV, og de har alle det samme problem. Ca. hver 2.-4. gang jeg åbner Yousee App’en kan jeg ikke åbne den. Den giver blot sort skærm, og så kan der gå 1-2 dage, før jeg kan komme på igen. Nogen gange hjælper det, hvis jeg husker at får lukket App’en, inden jeg slukker TV’et. Der er ingen problemer med øvrige App’s fra Netflix, Viaplay, m.fl. Men det forringer brugen betydeligt, da man aldrig ved, om man kan komme på og se TV.

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 4 November 2021, 12:18

Se original

9 Kommentarer

Jeg har flere Samsung TV, og de har alle det samme problem. Ca. hver 2.-4. gang jeg åbner Yousee App’en kan jeg ikke åbne den. Den giver blot sort skærm, og så kan der gå 1-2 dage, før jeg kan komme på igen. Nogen gange hjælper det, hvis jeg husker at får lukket App’en, inden jeg slukker TV’et. Der er ingen problemer med øvrige App’s fra Netflix, Viaplay, m.fl. Men det forringer brugen betydeligt, da man aldrig ved, om man kan komme på og se TV.

Hej er et link her måske det er brugbart. https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/ys-app-paa-tv/samsung       

:slight_smile: Du kan også prøve, at Sluk for strømmen til dit TV på stikkontakten. I et minut eller to. og   sæt stikket i igen vend det gerne, en halv omgang. det nulstiller også HDMI Portene\ Kilderne. I samme omgang. Blot et forslag.  

Forsæt god dag, 

Omdømme 7
Badge +10

Hej, jeg har haft Samsung i mange år, ude problemer ret tit,

du skal altid huske at lukke appen, inden TVet slukkes, det gælder alle app at det er bedst.

Men det vil nok hjælpe at genindstallere appen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden

Tak for input @Jorn-Hansen og @lordfynbo :relaxed:

Jeg har lige en guide til af- og geninstallering af Samsung app, som jeg lige vil dele med jer:

Sådan fjerner du YouSee Tv & Film-appen

1. Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
  2. Vælg APPS i menuen
  3. Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
  4. Markere YouSee Tv & Film-appen.
  5. Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
  6. Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
  7. Så fjernes appen.

Herefter installeres appen igen.

Jeg håber det hjælper dig @PWRK :relaxed:

Hej i tråden

Tak for input @Jorn-Hansen og @lordfynbo :relaxed:

Jeg har lige en guide til af- og geninstallering af Samsung app, som jeg lige vil dele med jer:

Sådan fjerner du YouSee Tv & Film-appen

1. Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
  2. Vælg APPS i menuen
  3. Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
  4. Markere YouSee Tv & Film-appen.
  5. Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
  6. Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
  7. Så fjernes appen.

Herefter installeres appen igen.

Jeg håber det hjælpe dig @PWRK :relaxed:

Det var så lidt Kasper, og lige præcis den fremgangsmåde er også i linket.

Fra jer selv i youSee, 

Forsæt god dag, :relaxed:  

Omdømme 7
Badge +9

Hej @lordfynbo 

Du har da fuldstændig ret! :blush:

Så var min kommentar måske lidt overflødig - beklager og god dag alle sammen:grin:

Hej @lordfynbo 

Du har da fuldstændig ret! :blush:

Så var min kommentar måske lidt overflødig - beklager og god dag alle sammen:grin:

:relaxed: Nej slet ikke Kasper, Er ikke givet at. alle ruller ned af linket\Siden.  :v:

Og er også vigtigst, at det bliver løst for PWRK

Forsæt god dag til alle.

Omdømme 7
Badge +10

Jeg have selv et problem med appen til tv igår, man skal også huske at lukke alle app, før man evt. slukker sit modem, ligesom med apps inden man slukker for tvet. Men det var nok at genindstallere Yousee app, men måske bare bedst at slette den…hvis man har et problem…

Omdømme 7
Badge +9

Det er et godt råd @Jorn-Hansen:relaxed: Man kan da starte dér og se om det løser det, inden man af- og geninstallerer. 

Jeg have selv et problem med appen til tv igår, man skal også huske at lukke alle app, før man evt. slukker sit modem, ligesom med apps inden man slukker for tvet. Men det var nok at genindstallere Yousee app, men måske bare bedst at slette den…hvis man har et problem…

:relaxed: Hej Jorn-Hansen et godt forslag, Den med modem var ny for mig. Så tak for det.

Besvar