Spørgsmål

X-PVR timeout


Badge

Jeg kan ikke se programinformation, jeg får af vide X-PVR timeout. Jeg har slukket router, startet det hele op på ny og intet er godt. Her er fin internet forbindelse ellers i hele lejligheden. Routeren kører trådløst.

Hjælp :)


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Simone Pedersen 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder ikke godt, at du manglede programinformation på din tv-boks🤔

Genstartede du både router og tv-boks og melder boksen ellers, at den ikke har internet? 
 

Badge

Boksen melder ikke noget om at den ikke har internet, vi kan sagtens se tv, vi kan bare ikke programinformation.

Omdømme 7
Badge +9

Den har ikke forbindelse til serveren, det kan også ses på skærmen med den lille sky med en streg igennem. Prøv at gå ind på netværk opsætning og opret forbindelse.

Badge

Det kan ikke engang finde mit Wifi modem 😳

Badge

Den har ikke forbindelse til serveren, det kan også ses på skærmen med den lille sky med en streg igennem. Prøv at gå ind på netværk opsætning og opret forbindelse.

Den kan slet ikke oprette forbindelse da den ikke kan finde mit model, hvad gør jeg???

Omdømme 7
Badge +9

Bruges der 5 Ghz.? det er det Humaxen skal bruge. Den kan ikke “se” andet.

Badge

Bruges der 5 Ghz.? det er det Humaxen skal bruge. Den kan ikke “se” andet.

Det har jeg desværre ikke styr på, så det ved jeg ikke. Men det har her ind over weekenden lavet dette nr. har altid før virket

Omdømme 5
Badge +8

Hej Simone 

Kan tv-boksen godt finde andre netværk? 

Har du mulighed for at sætte et netværkskabel mellem modem og tv-boks, eller står de langt fra hinanden? 

Badge

Hej Simone 

Kan tv-boksen godt finde andre netværk? 

Har du mulighed for at sætte et netværkskabel mellem modem og tv-boks, eller står de langt fra hinanden? 

Ja når jeg søger kan den godt finde andre, bare ikke mit.

De står lidt lang fra hinanden, så det er ikke nemt.

Hvordan kan sådan et problem pludselig opstå?

Omdømme 5
Badge +8

Det er svært at sige med sikkerhed - der kan være flere årsager. 

Virker dit wifi fint på dine andre enheder, altså f.eks. din telefon? Eller er du også blevet smidt af, og er på mobildataforbindelse der i stedet? 

Hvis det er tilfældet, er der så lys i wifi-dioden på dit modem? 

Badge

Jeg har samme problem. Tror at 5 Ghz delen af routeren ikke virker. Og det er det samme for laptop og mobile, kan ikke få fat på 5 Ghz delen men de tager heldigvis så 2,4 Ghz delen. Har genstartet routeren flere gange. Det er en Sagemcom Fast 3890 router.

Kontakter Yousee teknisk support imorgen når de vågner.

 

Besvar