Spørgsmål

WEBTV ustabilt på mobilforbindelse

Badge

Hej

Når jeg ser WEBTV på en PC med WIN10 og Chrome browser, på en mobilforbindelse, stopper udsendelsen ofte, nogen gange efter 5-10sec. andre gange kan der gå op til 10-15min.

Udsendelsen stopper og en cirkel køre rundt, sår går det i gang igen, for lidt efter at stoppe igen.

Der er prøvet med en youSee mobilforbindelse og en Telia mobilforbindelse - samme problem.

Der er prøvet med 2 PCer - samme problem på begge 2

Discovery+ virker uden problemer, også hvis youSee og Discovery+ åbnes samtidig, enten på samme PC eller på 2 PCer samtidig, men youSee fejler.

Det er kun når der bruges en mobilforbindelse det fejler, aldrig med WiFi på hjemmenetværket

Har youSee et problem med WEBTV via mobilforbindelser.

Hvad kan der evt. gøres/prøves

Mvh.

Kim

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @5052 

Det er umiddelbart noget der skulle være generelt, nej. Men jeg vil gerne prøve at tage et kig på det. 

Hvis du prøver at teste hastigheden på netværket, når du er på mobildataforbindelsen, hvad siger den så? Du kan f.eks. teste på speedtest.net. 

Badge

Hej Louise

Mobilforbindelserne svinger lidt alt efter sted, men det fleste steder er hastigheden over 100 Mb

Mvh

Kim

Omdømme 6
Badge +8

Hej @5052 

Tak for tilbagemeldingen. 

Umiddelbart skulle det ikke være noget generelt som nævnt, men jeg har dog alligevel meldt det videre så vi kan få det udelukket, hvis det reelt ikke er tilfældet. Det kan sagtens være der er et eller andet. 

Jeg kommer nok ikke til at kunne give dig en tilbagemelding her, da det ikke som sådan bliver oprettet som en generel fejl, og der derfor ikke er nogen fejlretning jeg kan følge med i - men der vil i hvert fald blive kigget på, om der er noget i vores teknik, der er skyld i det. 

Badge

Hej Louise

Tak for interessen, jeg prøver lige nogle ændringer i opsætning og evt en routet i stedet for telefonen, næste gang vi tager på tur.

Så kan jeg jo vende tilbage hertil, når jeg ved lidt mere.

Mvh

Kim

Besvar