Svar

Vil TV boksen virke ved mobilt brebånd?

Badge

Jeg har opsagt min bredbåndsaftale med YouSee, men har fortsat YouSee Play.

Vil min TV boks virke (tilsluttet med Coax kabel),  hvis jeg skifter til mobilt bredbånd?
Har fået to forskellige svar fra kundeservice.

På forhånd tak for hjælp.

icon

Bedste svar af Louise 11 September 2023, 09:22

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Da det er en 4000 boks, som får Flow TV via Coax, og alle andre funktioner fra en Bredbånds forbindelse, og det er Mobilt internet jo også så det vil virke, i hvert fald når det er en YS forbindelse. 

Badge

Jeg takker for svaret,  selvom jeg ikke er sikker på at jeg forstår det,  men det er nok bare mig.

Vil det sige at man skal have YouSee som udbyder,  mobilt eller almindeligt bredbånd,  for at boksen kan virke?

Omdømme 7
Badge +10

Der er/har været problemer med at få dem til at virke på nogle udbyderes faste forbindelser, om det så ligeledes gør sig gældende på Mobilt Bredbånd vides ikke.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @Babsulino1 

Jeg kan godt forstå, at du har fået modsigende svar - for det er faktisk et spørgsmål som det er svært at svare præcist på. 

I teorien, bør det sagtens kunne virke hvis du har en mobilt bredbåndsrouter som sender trådløst signal ud - men det stiller en del krav til selve forbindelse, som er betinget af signalet i området. Jeg tør derfor ikke garantere at det vil virke, men samtidig heller ikke udelukke at det sagtens kan. 

Omdømme 7
Badge +10

Kan da sige så meget, at ved et udfald på Bredbånd, så kan den virke fint ved brug af Datadeling på Telefonen, såfremt at den har 5 Ghz.

Besvar