Spørgsmål

Viaplay og blandselv

Hej.
Jeg har Fuldpakken og Viaplay i gennem bland selv.
Yousee har jo gjort det muligt, at få Viaplay som en del af pakken, når man har fuldpakken.
Lige nu har jeg Viaplay gennem blandselv.
Er der nogen, som har fundet ud af, hvordan man skifter Viaplay fra Bland selv til en del af pakken?
Jeg beklager, hvis der er blevet skrevet om det før.
På forhånd tak.
Mvh.
Tobber42.

Denne tråd kan ikke kommenteres

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Du har bland selv nu.? Du vil have en fast pakke.? Det mener jeg ikke er muligt at skifte tilbage til fast pakke. Der må tages kontakt til kundeservice på Mandag.

Omdømme 7
Badge +10

Det er enten eller Bland Selv eller Fuldpakken, du kan ikke have begge…?

:relaxed: Ja den fanget jeg hellere ikke, Hvis det er Fuldpakken og nu har mulighed for at få ViaPlay.

Forgår det givet som hvis det er i Blad Selv at Viaplay tilvælges og Fremgangs måden er sådan her https://kundeservice.yousee.dk/tv/streaming/viaplay

Du kan prøve at høre Teknisk Support. er muligt de er der i dag. Weekend og helligdage: 9 - 18 På 70704040. Godt Nytår. 

Omdømme 7
Badge +10

Ja, det hedder enten Fuldpakke (faste kanaler) eller bland selv 36.

Ja, det hedder enten Fuldpakke (faste kanaler) eller bland selv 36.

Ja Trådopretteren kan prøve Teknisk Support kan tænkes de er der i dag.

Nu de laver en del om med Kanaler osv. 

Tak for jeres svar. Jeg prøvet at kontakte dem.

Tak for jeres svar. Jeg prøvet at kontakte dem.

Hej Tobber42, Ja de kan helt sikkert hjælpe dig videre,

Godt Nytår. 

Omdømme 7
Badge +10

De faste pakker er ikke længere en del af udbuddet som der også ses på hjemmesiden, de kunder der har dem vil fortsætte med dem, men de sælges som udgangspunkt ikke mere, du kan forhøre dig på deres FB side, eller kontakte Kundeservice, de er der igen på Mandag. 

Tobber, har du det foreningsprodukt, de kalder “fuldpakken med bland selv”? Så har du deres helt almindelige bland selv 36. Samme indhold, forskellige navne. Forvirrende? Ja, det har jeg set flere, som synes. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +10

Man kan da ikke have begge, det er enten det ene (faste kanaler) eller det andet (36 valgfrie points).

De har heller ikke begge dele. De har bland selv 36. Det bliver bare kaldt fuldpakken med bland selv i nogle foreninger.

Omdømme 7
Badge +10

Helt idiotisk det skaber da kun total forvirring.

Tobber, har du det foreningsprodukt, de kalder “fuldpakken med bland selv”? Så har du deres helt almindelige bland selv 36. Samme indhold, forskellige navne. Forvirrende? Ja, det har jeg set flere, som synes. :relaxed:

Ok ja der er noget der, Kendte jeg nu hellere ikke lige til .

Ja man kan jo blive, klogere hver dag .:slight_smile:

Godt Nytår.

Jeg har set en del indlæg fra folk, som ikke helt forstår bland selv-konceptet. Dvs. deres tankegang er måske: Hvis vi kalder det noget med fuldpakken (eller mellempakken med bland selv), så får vi flere fra den gruppe med. Det skaber så bare stor forvirring, når Yousee lægger nye ting i “fuldpakken”. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +10

Ordet fuld pakkeburde udgå og der skal kun bruges bland selv, Fuldpakken som det var engang er der jo ikke mere det hedder korrekt bland selv 36, og bør ikke benævnes anderledes.