Undertekster på C More First/Hits/Series

Hej.

På kanalerne C More First + Hits + Series "skaber" underteksterne sig!

De ligner for det meste noget der er en blanding af Dansk Norsk Svensk og så et sprog jeg ikke kender til.

Man kan læse det med rigtig god vilje, men det er til tider så svært at man fravælger at se kanalerne!!!

Underteksterne bliver også stående på skærmen indtil de bliver "afløst" af nye tekster, dvs. hvis der bliver et ophold på for eks. 15 sek uden tale, da bliver teksten stående indtil at der bliver sagt noget igen i filmen!

Trist humørikon

Tekster virker fint på andre kanaler!

Nogle forslag?

4 Kommentarer

Omdømme 4
hej.

har selv haft samme problem- prøv at skifte kanal-og så til kanal igen(som du vil se) har hjulpet

mig-! kender ikke oversagen?

mvh.2515

Har netop fået hele C More pakken og undrer mig over at underteksterne et svenske. Jeg har prøvet at slå tekster til og fra. Hvordan får jeg danske undertekster?

mvh

Omdømme 7
Badge +10

Der er danske tekster på alle kanalerne , First, Hits, Stars og Serier. Hvad modtages der med.?

Omdømme 7
Badge +2

Underteksterne leveres via Tekst TV, så det kan måske tænkes at det udstyr der bruges til DSL ikke rigtig kan hitte ud af det, når der pludselig er 4 forskellige sprog at vælge imellem.

Anbefaler så derfor at slå automatiske undertekster fra når man vil se C More og så manuelt vælge side 599 på Tekst TV, så kommer der Danske undertekster på.

Besvar