Svar

Umuligt at afspille optagne programmer


Badge

Nu har jeg skrevet til YouSee og klaget. Kan igen ikke afspille optagne programmer, for at vide at jeg kan genstarte boksen, hvis fejlen fortsætter og det sker faktisk dagligt. Så skal boksen genstartes, men hvis jeg samtidig er ved at optage et program, vil den optaglese blive ødelagt. Endvider har jeg gentagne gange klaget over det umulige ved at spole i optagne programmer efter det ikke ligger som en harddisk på boksen. Boksen er blevet uskilftet, det har ikke hjulpet et pind.

Gud fader hvor er jeg trær at YouSee

icon

Bedste svar af Jorn-Hansen 11 February 2023, 06:41

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, der er noget galt pt. så ikke alle kan afspille optagne programmer, mon ikke der kommer en opdatering af boksen der fixer det snart...

Badge

Hej Tak for info, men det er jo noget, der har stået på i længere tid, så jeg er efterhånden blevet ret sur og når man endelig kommer i kontakt med YouSee for man jo bare svaret at der arbejdes på det, det er bare så dårlig service

Badge

Dette opslag lavede jeg 22. juni 2022 og der er stadig ikke sket noget

Efter jeg har fået den nye boks er det man optager helt umuligt

Det hakker og at spole er helt umuligt, der kører bare en grøn ring rundt og man kommer ikke videre. Nogle af optagelserne kan man slet ikke få i gang. Hvor er jeg træt af det

I går skrev jeg til jeres kundeservice, for nu kan jeg heller ikke se det jeg har optaget. For at vide at boksen skal genstartes, hvis fejlen fortsættes, hvilket man må sige det gør, for jeg må genstarte flere gange om ugen og har måtte gøre det i lang tid

Hvad pokker sker der for jer, skal der ansættes nogle nye kloge mennesker eller hvad. Eller giver I snart nedslag i prisen eller fortsætter I med at lade det stige selvom jeres produkt er meget utilfredsstillende, boksen har været udskiftet uden det er blevet bedre

Omdømme 7
Badge +9

Kan se at du har skrevet på om det på Facebook siden her 12.23 og fået et svært fra YS.

Besvar