Spørgsmål

tv2 sport X pixelering

Badge

Halløjsa,

er der andre som oplever at tv2 sport X pixelerer hele tiden ? så det Fredag og også i dag , bor  i 6700 og der er den eneste kanal der gør det , har yousee play via 4 K boxen

12 Kommentarer

Ja jeg oplever præcis det samme og super frustrerende sport X er så ringe når der lige præcis nu er Nba finaler.    Kom så tv 2 sig noget.

Omdømme 7
Badge +9

TV2 skriver næppe her på forummet, så henvend dig til dem. Problemet kan og sandsynligt skyldes et dårligt signal, men hvor det så er dårligt fra, kan lige så godt være det ene eller det andet sted fra.

Der er næppe en respons fra You See før på Mandag.

Yousee har et testsignal kørende på anden frekvens, hvor der lige nu ikke er problemer med sportx, så hvis I har problemer nu, så ligger synderen muligvis i antennesignalet.

Et midlertidigt fix kan være at se det via webtv. Det bliver ikke forstyrret på samme måde. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke det forekommer på en Fiberforbindelse/Streaming, så må det være et Coax problem.

Hvis ikke det forekommer på en Fiberforbindelse/Streaming, så må det være et Coax problem.

Coax problem?   Oversæt 😉

Omdømme 7
Badge +9

Det vides ikke om det kun er på den platform, medmindre en af dem der har kommenteret om problemet har Fiber eller Streamer. du kan jo se om der er problemer når der bruges App eller Web TV.

yousee skriver på driftsinfo, at sportx kan være ramt af dårligt signal. 🙂

yousee skriver på driftsinfo, at sportx kan være ramt af dårligt signal. 🙂

Super tak. Dejligt de er på den.

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Der var rigtigt nok problemer med pixeleringer på TV 2 Sport X, men fejlen er rettet igen 😊

Hvis problemet genopstår hos jer, så vend meget gerne tilbage. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Hej Louise (Yousee)

Hos os er der fortsat pixelering på TV2 sport X. 
Er der atter fejl på signalet?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Winther78 

Nej, ikke noget der er konstateret i hvert fald. 

Har problemet været konstant over den sidste tid eller hvordan? Eller har det været væk, og kom så tilbage i går? 

Det er ikke konstant. Det kommer og går. Nogle gange værre end andre. 
Jeg får en tekniker ud i morgen og så håber jeg det kan løse problemet.   

Besvar