TV2 PLAY UDEN SPORT TAK!

Omdømme 3

Jeg synes det er irriterende at man ikke kan tilvælge TV2 Play uden sport, så denne pakke kunne blive billigere end 10 point (jeg ved allerede at der fratrækkes de point for de TV2 kanaler, man selv har tilmeldt allerede i bland selv).

Så jeg kommer nede på 7 point for TV2 Play, med de TV2 kanaler jeg allerede har tilvalgt i Bland selv. Men det bevirker også at jeg kommer til at mangle 1 point for at tilvælge TV2 pakken, da der ikke er mere jeg ønsker at fravælge i Bland selv pakken.

Jeg ønsker ikke at betale for sport, så hvorfor ikke lave en TV2 Play pakke UDEN sports kanalerne, ligesom man kan fravælge sport i TV2 egen Play app - Jeg forstår ikke at TV2 og YouSee  ikke allerede har givet os kunder dette valg fra starten af?!

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der er vel ingen grund til at ikke kunne få Sport og Play kanalerne med, de andre TV2 kanaler kan jo bare vælges i Bland Selv…

Omdømme 7
Badge +10

TV2 Play er langt bedre end hvad der kan tilbydes via boks og App. På boks og App er der ikke alt indhold, og der er heller ikke Snigpremiere. Det samme gælder for det DR indhold der er på boks og App, der er DRTV (HBB TV) bedre.

Omdømme 7
Badge +10

Når jeg åbner TV2 Play er det første jeg gør at vælge Sport menuen, ser aldrig film serier snigpremiere eller hvad de har…

Omdømme 7
Badge +10

Man må kunne lige som når Play købes direkte hos TV2, selv kunne vælge hvilken udgave der ønskes, der er jo givet mange der IKKE ønsker at betale for uønskede adgange, og derved have unødige udgifter.

Omdømme 3

Og min mening var at man selv skulle kunne vælge i bland selv, en TV2 Play med og en uden sport - ligesom man kan på TV2’s egen TV2 Play app. SÅ vil alle være glade (eller jeg vil i hvert tilfælde :-)

Omdømme 7
Badge +10

Det er jo lige netop hvad jeg skrev, hvorfor skal man tvinges til at betale for noget der ikke er behov eller interesse for.

Har ikke TV fra You See, hvorfor, det er af den simple grund at der ingen interesse er for Grundpakken, og den skal man jo have for at kunne få Streaming tjenesterne, så der spares Kr 300, for de penge kan der fås omkring 4 streaming tjenester (alt efter hvilke det er), og køber man flere, så er der stadig sparet penge.

Haves f.eks V Play, TV2 Play, Discovery +, Disney + og DR kanalerne, så er man da dækket pænt ind, og for en pris kun lidt over den på Grundpakken.

Besvar