Spørgsmål

TV2 Play

Badge
  • Udforsker
  • 23 kommentarer

Jeg har valgt at bruge point på TV2 Play.
Når jeg vælger på kanaloversikten og klikker til højre, så er der bare en grøn dims der drejer rundt - hele tiden.
Jeg har ikke fået en mail om tilmeldingen. Hvad gør jeg forkert?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du må vente på du får en mail om TV 2 Play, har du fået logind infos? Og bruge TV2 Play appen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ling 

Lad os få kigget på det 😊

Først og fremmest, så bør du også kunne finde den pågældende mail på Mit YouSee, hvis du tjekker derinde. Du finder det under Tv & Streaming → Kom godt i gang

På hvilken enhed oplever du at den bare snurrer når du tilgår TV-guiden? Og er det i YouSee Play appen?Kan du godt afspille noget på andre kanaler? 

Badge

På mit tv vælger jeg kanal 42 og så er der et billede af nogle damer samt to knapper: Afspil eller den til højre TV2 Play. Og så er det, at når jeg klikker på den til højre, så er der bare den der grønne dims der drejer rundt.
Jeg har den store pakke og point nok - men jeg har ikke fået en mail og kan finde hjælp på Mit Yousee,

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg spurgte til, har du fået logind info? Uden det kan du ikke se TV2 Play… hvilken tv har du?

Badge

Jer har ikke fået login info. Tv er 55” Samsung.

Badge

Har samme udfordring, og ifølge en YouSee teknikker er det “coversiden” (den med de to Bachelorette) der fejler. Løsninger er at gå i Menu - Kanaler og finde TV2 Play i listen, så virker det.

Du kan opleve at TV2 Play ikke er under “Hurtig adgang” som de andre streaming kanaler - så skal du ned under “Alle kanaler”  og finde den der.

Hilsen

Lars 

Omdømme 7
Badge +9

Men kan i se noget på TV2 Play, uden først at have fået Logind info? Sport feks.?

Badge

Jeg finder programmerne under Kanaler - så det kører. Tak for svar.

Besvar