Svar

TV-guiden i Yousee play smart tv appen virker ikke

Omdømme 1
Badge

Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..

Galt siden i går søndag 10. september..

icon

Bedste svar af bredjoan 13 September 2023, 17:21

Se original

34 Kommentarer

Badge

Jeg har af - og geninstalleret appen. Det hjalp en enkelt dag, men nu er problemet som før.

Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..

Galt siden i går søndag 10. september..

Samme problem her også, virkede perfekt op til omkring samme dato. Phillips Smart TV.

Omdømme 1
Badge

Jeg har af - og geninstalleret appen. Det hjalp en enkelt dag, men nu er problemet som før.

Det er også hvad jeg oplever. Dog gik der et par dage inden den var gal igen.

Man kan godt blive lidt træt i sit ansigt over at opdateringer ikke gennemtestes inden de aktiveres.

Omdømme 1
Badge

Hej 

Er det muligt at lægge et billede om hvad fejlen er og hvilken model tv, det opleves på? Så vil jeg gerne gå videre med det.

Fejlen er beskrevet i det oprindelige opslag og flere forskellige tv-modeller er nævnt i kommentarerne..

Badge

Hermed et billede af skærmen på et Phillips smart tv

Omdømme 4
Badge +6

Hej alle 

Vi er gået videre med det - vi vender tilbage til her i tråden hvis vi har brug for flere oplysninger. 

Hej @CIV66 

Vi kunne umiddelbart ikke genskabe det på vores test-tv, men nu mistænker jeg at det måske ikke har opdateret automatisk - jeg undersøger det lige nærmere, og vender tilbage! 

TV guiden virkede så i går fra ved 17 tiden og resten af aftenen men i dag var vi tilbage til at den ikke viser indhold. Det er ret irreterende da det er en central del for at bruge jeres app.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @KH65 

Jeg forstår godt at det skaber stor frustration - vi har ikke fået en tilbagemelding andet end at de kigger på det. 

Efter geninstallation virkede mit Sony tv i nogle dage, men nu er problemet tilbage. Men denne gang er dato søn 15 mar

Besvar