Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..
Galt siden i går søndag 10. september..
Bedste svar af bredjoan
Se originalEr det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..
Bedste svar af bredjoan
Se originalJeg har af - og geninstalleret appen. Det hjalp en enkelt dag, men nu er problemet som før.
Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..
Samme problem her også, virkede perfekt op til omkring samme dato. Phillips Smart TV.
Jeg har af - og geninstalleret appen. Det hjalp en enkelt dag, men nu er problemet som før.
Det er også hvad jeg oplever. Dog gik der et par dage inden den var gal igen.
Man kan godt blive lidt træt i sit ansigt over at opdateringer ikke gennemtestes inden de aktiveres.
Hej
Er det muligt at lægge et billede om hvad fejlen er og hvilken model tv, det opleves på? Så vil jeg gerne gå videre med det.
Fejlen er beskrevet i det oprindelige opslag og flere forskellige tv-modeller er nævnt i kommentarerne..
Hermed et billede af skærmen på et Phillips smart tv
Hej alle
Vi er gået videre med det - vi vender tilbage til her i tråden hvis vi har brug for flere oplysninger.
Hej
Vi kunne umiddelbart ikke genskabe det på vores test-tv, men nu mistænker jeg at det måske ikke har opdateret automatisk - jeg undersøger det lige nærmere, og vender tilbage!
TV guiden virkede så i går fra ved 17 tiden og resten af aftenen men i dag var vi tilbage til at den ikke viser indhold. Det er ret irreterende da det er en central del for at bruge jeres app.
Hej
Jeg forstår godt at det skaber stor frustration - vi har ikke fået en tilbagemelding andet end at de kigger på det.
Efter geninstallation virkede mit Sony tv i nogle dage, men nu er problemet tilbage. Men denne gang er dato søn 15 mar
Hej.
Jeg melder mig til hoben af brugere der ikke kan bruge tv guiden.
Jeg har fuldstændigt de samme problemer som alle jer andre. Jeg har et Sony AG-8 tv med Android version 9 og yousee play version 10.6.4 (build 18666)
Jeg har skrevet med chatten i 2 timer sidste weekend, og de to midlertidige løsninger har været (som I andre har prøvet) af/geninstallere appen, ryddet cachen og data, og at opdatere Android softwaren. Begge dele har virket kortvarigt. Derudover blev jeg rådet til at checke om LAN stikkene sad ordentlig fast (!) og tage HDMI kabler ud af TV’et samt at slukke i et minut og tænde modem og tv. Intet af dette virkede. Jeg håber nogen kan bruge mine observationer til at få løst problemet hurtigt. Måske kunne man lave en ny app version som egentlig bare er den gamle med et nyt versionsnummer, og så arbejde videre med problemet og udgive den fiksede version senere? Jeg kan i hvert fald ikke mærke nogen positiv forskel siden 8. september, da den nye version kom ud.
Kommer der snart en opdatering fra YouSee??
Det er ret irriterende at skulle geninstallere app’en hver 2-3-4 dag :-(
- Martin
Hej
Jeg har rykket dem her til morgen, ligesom jeg gjorde i fredags, for at få en status. Jeg har dog ikke fået svar endnu.
Jeg skal nok blive ved med at rykke til der kommer noget retur.
Noget nyt ?
Jeg har samme problem
Phillips tv
Hej
Intet nyt, desværre - men vi fik en tilbagemelding i går på, at de kan bekræfte problemet og er i gang med at undersøge hvorfor det opstår. Det gør de ved at analysere de logs de kan se i systemet, men hvis de ikke viser et åbenlyst problem, så tager det desværre noget tid.
Jeg må derfor desværre nok sige, at det nok kommer til at tage noget tid - men de er på sagen.
Jeg har forespurgt på en estimeret tidshorisont, så det kan jeg forhåbentlig snart vende tilbage med.
Ok, så venter jeg bare😀😀
Stadig problemer med tv-guiden, har afinstalleret og installeret igen i dag. Det er vidst 4 eller 5 gang inden for de sidste 3 uger. Det er godt nok træls
Stadig problemer med tv-guiden, har afinstalleret og installeret igen i dag. Det er vidst 4 eller 5 gang inden for de sidste 3 uger. Det er godt nok træls
Jeg tror ikke du skal regne med en løsning i 2023!
Hvis det ikke er muligt at komme med en plan eller tidshorisont på snart en måned, så tror man ikke rigtig på nogen løsning...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.