Svar

TV-guiden i Yousee play smart tv appen virker ikke


Omdømme 1
Badge

Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..

Galt siden i går søndag 10. september..

icon

Bedste svar af bredjoan 13 September 2023, 17:21

Se original

42 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der mangler en vigtig oplysning. Hvilket TV.

Omdømme 1
Badge

PHILIPS Smart-tv. Men jeg tvivler stærkt på at det har noget med tv'et at gøre, da det har virket fint indtil I går...

Omdømme 7
Badge +10

Ja Android er et stabilt OS, hvilken version er det.?

Jeg er gået helt væk fra at bruge tvguiden i deres tv-app. Det er et sats hver gang, man trykker på den… Virker den denne gang, eller fryser den (tom guide)…?

Jeg har ingen statistik på, om der er sket noget positivt i forhold til tvguiden i version 2.6.1.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @CIV66 

Jeg beklager at du oplever problemer med tv-guiden - det skal der naturligvis kigges på. 

Det virker umiddelbart ikke til at være generelt. Har du prøvet at tage strømmen helt fra TV’et i et minuts tid? Det bør gøre sådan at Tv-Guiden henter informationer på ny. 

Jeg har nøjagtig det samme problem, på mit Sony Android tv, startede for 2-3 dage siden

Omdømme 1
Badge

Jeg har prøvet at slukke strømmen.  Det virker heller ikke. 

Efter at have rodet lidt rundt for at opdatere appen, kan jeg konstatere at det må være en bug i appen som netop er opdateret 8. september. 

Jeg vil vædde på at andre har samme problem!

Omdømme 1
Badge

Jeg er gået helt væk fra at bruge tvguiden i deres tv-app. Det er et sats hver gang, man trykker på den… Virker den denne gang, eller fryser den (tom guide)…?

Jeg har ingen statistik på, om der er sket noget positivt i forhold til tvguiden i version 2.6.1.

Jeg synes at tv-guiden er hjertet i appen. Jeg bruger den hele tiden..

Omdømme 4
Badge +6

Hej @CIV66 

Vi kunne umiddelbart ikke genskabe det på vores test-tv, men nu mistænker jeg at det måske ikke har opdateret automatisk - jeg undersøger det lige nærmere, og vender tilbage! 

Samme tv guide fejl her på mit sony tv

Mega træls

Samme fejl her (Prosonic Android) - ingen programmer i TV guide.

Selve streamingen virker fint hvis jeg fx. vælger et program fra “Mest sete på tv lige nu” i appen.

 

 - Martin

Virker heller ikke på Panasonic smart TV . Senest hjalp det, at afinstallere og installere app igen.

Tak for tip - hos mig hjalp det at afinstallere appen og installere igen :-)

 

 - Martin

Omdømme 1
Badge

Virker heller ikke på Panasonic smart TV . Senest hjalp det, at afinstallere og installere app igen.

Tak for tippet. Det var et svar der kunne noget! 

Hermed løsningen på problemet. 

Hvis jeg vidste hvordan man bruger dette forum ville du få "løsningsknappen", men den har jeg åbenbart fået fyret af på et eller andet tilfældigt svar..

 

Omdømme 7
Badge +10

Der kan kun bruges bedste svar funktionen en gang i din egen tråd.

Jeg har samme dumme problem med TV guide:-(

ikke meget tilfreds, oplevelser mange udfordringer med YouSee TV !! Og har forsøgt mange løsninger uden held !!! 
ps! Bor på landet med dårlig dækning !

Omdømme 4
Badge +6

Hej @angora 

Nu kan jeg se at en anden i tråden fik problemet løst ved at af- og geninstallere appen - har du også forsøgt det? 

Jeg har samme problem på begge mine Sony tv. 

Prøvede at geninstallere app, det virkede i en dag og så var fejlen der igen. 

Omdømme 7
Badge +10

Hvilken OS Version er der på det.?

Tv1:

Version 9

Kernel 4.9.125

App: 10.6.2(build18659)

Tv2:

Version: 9

Kernel: 4.9.125

App: 10.6.2 (build 18659)

Omdømme 7
Badge +10

Android TV OS V 9, så er det ikke årsagen, OS 7 er minimum.

hvorfor skrive her? intet bliver fikset

endnu engang, virker YouSee Play ikke!

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej 

Er det muligt at lægge et billede om hvad fejlen er og hvilken model tv, det opleves på? Så vil jeg gerne gå videre med det.

Omdømme 1
Badge

Der kan kun bruges bedste svar funktionen en gang i din egen tråd.

Man kan heller ikke fortryde hvis man ikke lige kender funktionen og tilfældigvis får den aktiveret...

Omdømme 7
Badge +10

Korrekt der kan ikke fortrydes når først der er markeret et bedste svar.

Besvar