Er det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..
Galt siden i går søndag 10. september..
Bedste svar af bredjoan
Se originalEr det noget andre oplever? Den viser bare tiden, kanalerne og datoen "man 23. februar"! Ingen programmer..
Galt siden i går søndag 10. september..
Bedste svar af bredjoan
Se originalPHILIPS Smart-tv. Men jeg tvivler stærkt på at det har noget med tv'et at gøre, da det har virket fint indtil I går...
Jeg er gået helt væk fra at bruge tvguiden i deres tv-app. Det er et sats hver gang, man trykker på den… Virker den denne gang, eller fryser den (tom guide)…?
Jeg har ingen statistik på, om der er sket noget positivt i forhold til tvguiden i version 2.6.1.
Hej
Jeg beklager at du oplever problemer med tv-guiden - det skal der naturligvis kigges på.
Det virker umiddelbart ikke til at være generelt. Har du prøvet at tage strømmen helt fra TV’et i et minuts tid? Det bør gøre sådan at Tv-Guiden henter informationer på ny.
Jeg har nøjagtig det samme problem, på mit Sony Android tv, startede for 2-3 dage siden
Jeg har prøvet at slukke strømmen. Det virker heller ikke.
Efter at have rodet lidt rundt for at opdatere appen, kan jeg konstatere at det må være en bug i appen som netop er opdateret 8. september.
Jeg vil vædde på at andre har samme problem!
Jeg er gået helt væk fra at bruge tvguiden i deres tv-app. Det er et sats hver gang, man trykker på den… Virker den denne gang, eller fryser den (tom guide)…?
Jeg har ingen statistik på, om der er sket noget positivt i forhold til tvguiden i version 2.6.1.
Jeg synes at tv-guiden er hjertet i appen. Jeg bruger den hele tiden..
Hej
Vi kunne umiddelbart ikke genskabe det på vores test-tv, men nu mistænker jeg at det måske ikke har opdateret automatisk - jeg undersøger det lige nærmere, og vender tilbage!
Samme tv guide fejl her på mit sony tv
Mega træls
Samme fejl her (Prosonic Android) - ingen programmer i TV guide.
Selve streamingen virker fint hvis jeg fx. vælger et program fra “Mest sete på tv lige nu” i appen.
- Martin
Virker heller ikke på Panasonic smart TV . Senest hjalp det, at afinstallere og installere app igen.
Tak for tip - hos mig hjalp det at afinstallere appen og installere igen :-)
- Martin
Virker heller ikke på Panasonic smart TV . Senest hjalp det, at afinstallere og installere app igen.
Tak for tippet. Det var et svar der kunne noget!
Hermed løsningen på problemet.
Hvis jeg vidste hvordan man bruger dette forum ville du få "løsningsknappen", men den har jeg åbenbart fået fyret af på et eller andet tilfældigt svar..
Jeg har samme dumme problem med TV guide:-(
ikke meget tilfreds, oplevelser mange udfordringer med YouSee TV !! Og har forsøgt mange løsninger uden held !!!
ps! Bor på landet med dårlig dækning !
Hej
Nu kan jeg se at en anden i tråden fik problemet løst ved at af- og geninstallere appen - har du også forsøgt det?
Jeg har samme problem på begge mine Sony tv.
Prøvede at geninstallere app, det virkede i en dag og så var fejlen der igen.
Tv1:
Version 9
Kernel 4.9.125
App: 10.6.2(build18659)
Tv2:
Version: 9
Kernel: 4.9.125
App: 10.6.2 (build 18659)
hvorfor skrive her? intet bliver fikset
endnu engang, virker YouSee Play ikke!
Hej
Er det muligt at lægge et billede om hvad fejlen er og hvilken model tv, det opleves på? Så vil jeg gerne gå videre med det.
Der kan kun bruges bedste svar funktionen en gang i din egen tråd.
Man kan heller ikke fortryde hvis man ikke lige kender funktionen og tilfældigvis får den aktiveret...
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.