Svar

tv guide er blank


Jeg ser tv via Apple tv og har ellers stort glæde af tv guiden - men den er pludselig Tom - der er kun oversigt over kanaler og klokkeslet - men ingen udsendelser fremgår nu af oversigten ?

der er pludselig dukket et symbol op over tv guide “🤍” - som jeg ikke har bemærket før 

icon

Bedste svar af Kasper 17 August 2021, 14:40

Se original

17 Kommentarer

Jeg prøvede at slukke for tv- og det løste problemet 

Omdømme 7
Badge +9

Godt du fandt en løsning og meldte tilbage til YouSee forum. 

Problem er genopstået - skal jeg virkelig slukke for tv dagligt ? For at få det til at fungere 

Har samme problem, at TV guide via nyeste Apple TV kun vises ca. hver anden TV tændes, supporten foreslår at jeg sletter Yousee appen og installere den igen. Så det vil jeg prøve.

Omdømme 7
Badge +9

Det er skræmmende så tit en geninstallation har hjulpet. Der kommer for tit rod i data omkring en app, og der er så kun en udvej. 

Den dag vi geninstalleret YouSee app på vores Apple TV virkede TV guiden, de følgende dage har TV guiden været blank/tom igen. Nogle der har haft  tom TV guide via Apple TV og løst problemet? 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Jeg har drøftet denne problemstilling med vores tekniske afdeling, der har med appen til AppleTV at gøre. 

Vi er opmærksomme på fejlen og forsøger at få den rettet hurtigst muligt. I mellemtiden anbefaler vi at lukke appen helt ned inden man slukker tv’et om aftenen f.eks., så den er klar til senere brug senere eller næste dag. Så bør den indlæse data. 

Jeg beklager generne i mellemtiden.

Hej Kasper,

Dejligt at I arbejder på at rette fejlen. Med at lukke appen ned, mener du der at man skal står ude i hovedmenuen på Apple TV når man slukker tvét?

Tak, Lars

Hej Alle 

Jeg har drøftet denne problemstilling med vores tekniske afdeling, der har med appen til AppleTV at gøre. 

Vi er opmærksomme på fejlen og forsøger at få den rettet hurtigst muligt. I mellemtiden anbefaler vi at lukke appen helt ned inden man slukker tv’et om aftenen f.eks., så den er klar til senere brug senere eller næste dag. Så bør den indlæse data. 

Jeg beklager generne i mellemtiden.

Det skrev I altså også for 7 måneder siden - og intet er sket 🤔

Omdømme 7
Badge +9

Hej Kasper,

Dejligt at I arbejder på at rette fejlen. Med at lukke appen ned, mener du der at man skal står ude i hovedmenuen på Apple TV når man slukker tvét?

Tak, Lars


Hej Lars 

Der menes at appen skal lukkes helt ned, se her hvordan du tvangslukker den:
https://support.apple.com/da-dk/guide/tv/atvbbcec4f4e/tvos

Ha’ en god dag:relaxed:

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Jeg har drøftet denne problemstilling med vores tekniske afdeling, der har med appen til AppleTV at gøre. 

Vi er opmærksomme på fejlen og forsøger at få den rettet hurtigst muligt. I mellemtiden anbefaler vi at lukke appen helt ned inden man slukker tv’et om aftenen f.eks., så den er klar til senere brug senere eller næste dag. Så bør den indlæse data. 

Jeg beklager generne i mellemtiden.

Det skrev I altså også for 7 måneder siden - og intet er sket 🤔


Hej @VernerL 

Det beklager jeg mange gange. Det bliver løst så hurtigt som muligt, men det kan være drilsk at finde sådan en fejl.

Ha’ en god dag. ​​​​​

Noget nyt om en løsning på dette lidt gamle problem ?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @VernerL 

Der er desværre ikke noget nyt her - fejlen er kompleks at finde og eliminere. 

Husk at få lukket app helt ned efter brug og inden du slukker Apple Tv, så er der guide-data, når du starter op igen. 

Omdømme 3
Badge

Hej Alle 

Jeg har drøftet denne problemstilling med vores tekniske afdeling, der har med appen til AppleTV at gøre. 

Vi er opmærksomme på fejlen og forsøger at få den rettet hurtigst muligt. I mellemtiden anbefaler vi at lukke appen helt ned inden man slukker tv’et om aftenen f.eks., så den er klar til senere brug senere eller næste dag. Så bør den indlæse data. 

Jeg beklager generne i mellemtiden.

Hej Kasper, 

 

Kan du give en lille opdatering på hvordan du synes det går med at få det rettet “hurtigst muligt”?

 

Tak

Jeg vil også gerne høre mere. Man tager en chance, hver gang man går ind i tvguiden. Hvis den er tom, fryser app’en (tv-app).

Omdømme 3
Badge

Og hvad mener han med at lukke app’en helt ned? Hvordan gør man det bortset fra at genstarte ATV?

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Vi er klar over, at problemet desværre endnu ikke er løst. Vi arbejder på en løsning. 

Ifht. at lukke appen helt ned, så er det en tvangslukning der tænkes på her. For at tvangslukke skal du trykke to gange på det lille ikon som ligner en skærm på Apple Tv’ets fjernbetjening, og derefter swipe op på vores app, så den lukkes ned. 

Besvar