Spørgsmål

tv boks skidt grafik iforhold til TV app??

Badge

Hej jeg har fibernet og den ny boks til men nu har jeg også fået et ny LG 55 4k UHD og har nu adgang til apps i forhold til tv før der var 13 år gammelt Sony uden app adgang mere. Nu er det sjovt at boksen sat til ny tv er grafik kvalitet utrolig ringe….Næste alle bogstaver vist i menu osv næsten ikke læsbar mere og i har nu også samlignede selve forskel fra boksen og så f.eks netflix app på tv og wow det gigantisk forskel. Mit valg er klart at ikke bruge boksen faktisk da billedet generalt står skarpere på tv app men når jeg bruger yousee play appen viser den ikke alle tv kanaler jeg har på boksen. som eksempel så f.eks de der national geographic now+ , bbc nordic+, skyshowtime ..de er helt væk og mente ellers det var “kanal” adgang og ikke en 100% app som netflix, youtube osv...men det jeg vil frem til er hvorfor har vi yousee play men at man ikke har fulde adgang til sit indhold online?? så det trist jeg ik orker se på den lav grafik på boksen for se det for være ærligt ..

man bør jo ku bruge sit yousee login info til og log på f.eks. skyshowtime og andre tjenester man har købt via boksen ellers er det faktisk ikke penge værd i forhold køb det selv online og log på med det i boksen eller hvor som helst

(Ja boksen er sat til max opløsning og har tjekket forskellig skærm indstillingere uden hjælp) og ny boks har stadig stor fejl som netflix appen genstarter appen nogen gang af sig selv og kanal menuen bør der være manuelt tilpasning af hvilke kanaler/apps der altid skal står i hurtig adgang i stedet for boksen skifter random :S

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Ole 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du ikke er tilfreds med billedkvaliteten. Hvis ikke der var problemer da boksen sad tilsluttet dit gamle tv, så tror jeg jeg dog ikke det på boksen at udfordringen nødvendigvis ligger. Har du prøvet en anden HDMI-indgang? Og evt. et andet kabel også? 

Du er velkommen til at prøve at poste et billede her i tråden hvor man se den dårlige kvalitet, hvis det er.

Når det er sagt, så skal du have adgang til alt det samme indhold via appen som du har via boksen. De tjenester du nævner skal kunne findes under menupunktet Kanaler. Har du været hele listen igennem? 

Det er korrekt, at man med nogle tjenester - som f.eks. Viaplay og TV 2 Play - får adgang til deres egne apps, men det er ikke med alle. Det kommer an på hvilken aftale der er lavet med tjenesten. Det er f.eks. ikke tilfældet med SkyShowtime, som du nævner. 

Det er en fejl 

det er ikke mig det drejer sig om

Omdømme 5
Badge +8

Hej Ole 

Det er umiddelbart ikke noget der er konstateret generelt, så det kan jeg ikke bekræfte. Dermed ikke sagt at det ikke kan være generelt, eller noget der skal fejlmeldes, men i så fald er vi nødt til at prøve nogle ting først, for at se om de løser problemet. Gør de ikke det, kan vi naturligvis fejlmelde det. 

Det er desværre svært at hjælpe hvis du ikke ønsker at besvare de spørgsmål vi stiller, eller prøve de ting vi foreslår. 

Besvar