Spørgsmål

tilknytning af betalingskort virker, men kan ikke trykke ok til filmleje


Badge

Har et besynderligt problem. Jeg kan godt tilknytte et betalingskort, og bliver også trukket 1kr for at tilknytte. 

Kortet fremgår som registreret. 

Men ligelidt hjælper det for jeg kan ikke bruge betalingskortet. Kun filmgavekode virker, der kan jeg godt trykke ok, men betalingskort kan jeg ikke trykke ok til og komme videre.

Vente 1time virker ikke.

Flere genstart med strøm væk virker ikke.

 

Hvad hulen er der galt med det lort?

 


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har samme problem med Blockbuster, har registreret kan ikke bruge kort, kun Mobilpay som er på samme konto.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Henrikgm73 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder ikke optimalt! Hvilken af disse tv-bokse oplever du problemet på?

 

Badge

Humax ys5000

 

Den strander her.

Det er simpelthen ikke muligt at trykke ok.

Har prøvet at slette betalingskortet og tilknytte et andet, men med samme resultat. Trækker også 1kr på kortet for tilmeldingen men ligelidt hjælper det.

Som om play.yousee.dk faktisk ikke er linket til boksen mht det kort. Ser fint tv m.m.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det log in der bruges er skal være det samme som er tilknyttet Humax’en, Hvis du kan se dine optagelser på Web TV så er bruger du det rigtige Log In.

Omdømme 7
Badge +9

Det log in der bruges er skal være det samme som er tilknyttet Humax’en, Hvis du kan se dine optagelser på Web TV så er bruger du det rigtige Log In.

Hej 

Det er en god måde at forklare det på @Radiomanden 😊

@Henrikgm73 Har du mon flere logins og har fået tilknyttet kreditkort på det forkerte? 

Besvar