Svar

Tekst tv

Badge

Når man vil skifte side på tekst tv f.eks. nyhederne så plejede man bare at skifte side ved at trykke på den knap der også bliver brugt til at skifte kanal, det kan man ikke længere gøre nu skal man trykke nummeret ved hvert skift, f.eks. 112 til 113. Det er sket efter den seneste opdatering. Det ligner også et frygtelig rod på forsiden i forhold til de kanaler man har set, de vises stadig. Jeg synes det virker som en meget dårlige løsning, det virker som om at You See bare prøver at lave om på noget der har fungeret fint før. Vil i være venlige at give mig en ordentlig orientering om hvad jeg gør f.eks. med tekst tv.

Venlig hilsen

Bjørn 

icon

Bedste svar af Louise 12 February 2024, 09:53

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Grunden til alle de Opdateringer er en anden, men for de fleste er det nu blevet meget ringere i brug…

Omdømme 7
Badge +9

Man skal indtaste side nummeret, men det har jeg hele skulle gøre på min Samsung tv.

Badge

Jeg plejede bare at trykke på knappen til kanal/program, så virkede det på den måde at siden blev skiftet f.eks som jeg skriver 112 til 113 og videre 114 osv.

Jeg bruger piletasterne “op” og “ned” for at skifte en side frem eller tilbage.

Er der flere undersider på samme side bruges piletasterne “til venstre” og “til højre”

“OK” knappen i midten bruges til at forstørre med.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @BJRNEN 

Det skulle gerne virke som @Preben F skriver - altså med piletasterne i stedet for p+ pg p-. Har du testet det? Det bør i hvert fald ikke være nødvendigt manuelt at indtaste tallene hver gang. 

Besvar