Svar

Sort skærm ved anvendelse af YouSee appen på Samsung SmartTV


Badge

Jeg får sort skærm ved tryk på YouSee appen på <2 år gammelt Samsund SmartTV. Har prøvet at afinstallere appen, og geninstallere, men det hjælper ikke. Alle andre apps virker og appen virker på PC og telefon.

icon

Bedste svar af Jens Michael Hertz 23 August 2023, 22:10

Se original

25 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Yousee har pt. problemer så Appen ikke virker…alle steder.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jens Michael Hertz 

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum. 

Vi har allerede tråde om dette, som du kan læse her:
 

 


Du sådan set bare opdatere appen eller af- og geninstallere den på dit tv😊 ​​​

Badge

Hej Kasper

Som jeg skrev, har jeg utallige gange forsøgt at slette app’en og geninstallere. Uden effekt. I skrivende stund er problemet ikke løst. 

Omdømme 7
Badge +9

Er du sikker på du gør det som de har beskrevet? Det skulle ikke være nødvendigt at gøre det en masse gange hvis det ikke virker, når du prøver at starte op er med med den nye 2.6.1 version?

Badge

Tak fordi du giver dig tid til at svare. Jeg sletter app’en som foreslået, og søger derefter YouSee app’en. Der kommer kun én app frem i søgningen, og hvilken version det er kan jeg ikke se? Jeg forsøger flere gange fordi det jo ikke virker. 

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle meget gerne være den seneste version der ligger der.

Badge

Fandt et andet sted at slette app’en, som var det der skulle til. Tak til alle der har bidraget med hjælp

Hvor var det så du kunne slette app’en?

 

Omdømme 7
Badge +9

Hvor var det så du kunne slette app’en?

 

Hej @Lasse L 

Prøv gerne følgende::

Tryk på “Huset” på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markere YouSee Tv & Film-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg “Slet”. Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge “Slet”.Så fjernes appen.
Herefter installeres appen igen

Hvis det bliver ved at drille, så opret gerne din egen tråd her.

Fint at slette app, men hvem gør noget ved problemet.  Man skal  el ikke slette og genindlæse hver gang tv har været lukket ? 

Måske man bare dropper Yousee hvis ikke de gør noget ved problemet ???

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MichaelBech 

Nej det bør bestemt ikke være nødvendigt at slette appen på daglig basis. 

Kan du oplyse hvad der sker inden du geninstallerer? Altså er det fordi appen ikke vil åbne? Og hvad sker der i så fald - sort skærm? Eller fejlbesked? 

Du må også gerne oplyse modelnummer på dit TV, samt hvilken årgang det er fra. 

Sort skærm og ikke mere, vi har købt Samsung tv i år 

Omdømme 6
Badge +8

Du må gerne oplyse modelnummeret 😊 Du kan finde det i Indstillinger på TV’et. 

Når du afinstallerer appen, gør du det så som beskrevet længere oppe i tråden her? Altså: 

-​​​​​​Tryk på “Huset” på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg “Slet”. Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge “Slet”. Så fjernes appen.

Hvis ja, så skal vi faktisk bare have det fejlmeldt - så vend gerne tilbage i tråden her. 
 

Jeg har samme problem, dog med et Sony tv. Sort skærm men lyden kan høres. 
App har været afinstalleret et utal af gange. Det her fænomen har stået på i flere år og kun opstået ved brug af YouSee appen. 

Er pt igang med at streame Milan vs Roma i tv på tv2 sport, har afinstalleret appen og geninstalleret. Sort skræm men med lyd. Jeg skal seriøst gå ind og ud af kanalen i omkring 20gange for at billedet kommer frem. Hvad med at man får YouSee tech folkene til at få fixet den her bug. Uanset hvilket tv man bruger el hvor gammelt tv’et er, så burde det ik være et gentagende problem. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvilket Android TV OS er der på.? Det skal minimum være 7.0.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Pershing 

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med appen. 

Der er umiddelbart ikke konstateret problemer med Android-appen, så her er vi nok nødt til at få fejlsøgt og evt. fejlmeldt, såfremt vi ikke kan løse det. 

Som Radiomanden også skriver, så skal Android versionen være mindst version 7.0 - hvilken version kører dit TV med? 

Omdømme 7
Badge +9

Vedrørende Samsung se denne tråd.

 

Kære Yousee 

jeg har for to måneder siden været i dialog med jer hvor I har sendt sagen videre og er endt ved en programmør 

jeg har så ikke hørt fra jer i en måned nu og min Yousee play går stadig i sort når jeg trykker på den

det er et sprit nyt TV fra Samsung S90ca 55

skal jeg have ny router eller hvad ?

mvh

steen

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Skoleparken 63 

Hvis din sag er sendt videre, kan der desværre godt være lang behandlingstid. I dette tilfælde, er der dog tale om en generel fejl. 

Når du åbner appen, og får den sorte skærm, hjælper det så hvis du trykker på tilbage-knappen i 3 sekunder? Så vil appen lukke helt ned, hvorefter den bør kunne åbnes igen. 

Hej Louise

det har jeg prøvet uden held

har også tager stikket og ventet i 30 sek som I siger

tænker bare at I skal have en programmør til at lave den software om

den virker på alle andre tjenester og I er de største og syntes det er pinligt

jeg har nu undværet TV i over en måned og betaler da fuld pris

Omdømme 6
Badge +8

Der arbejdes på det, som der også nævnes i tråden her. 

Jeg har dog ikke selv været i kontakt med kunder hvor enten tilbageknappen eller afinstallation af appen har løst problemet midlertidigt. Så jeg kan ikke sige, om der er noget andet der spiller ind her hos dig også, nu hvor det ikke gør en forskel. 

Har du forsøgt at afinstallere som beskrevet nedenfor? 

-​​​​​​Tryk på “Huset” på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg “Slet”. Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge “Slet”. Så fjernes appen.

Jeg har samme problem med spritnyt Samsung s90 65

Omdømme 7
Badge +9

Slet appen som Louise skriver, og installerer den igen, det har hjulpet for andre…

Besvar