Svar

Søgning i SkyShowtime


Badge

Når jeg søger på titler via YouSee app'en får jeg aldrig indhold fra SkyShowtime op. Jeg har heller ingen søgemulighed inde via SkyShowtime kanalen... så er nødt til at browse igennem titlerne for at se om det jeg søger er der…

 

Er det en fejl eller er der en speciel årsag her til?

icon

Bedste svar af Kasper 20 February 2023, 12:49

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, det virker da godt nok at søge, men man skal søge på den danske title feks,

søgte jeg på `Mumien` bare for lige at teste og finder filmene med/om Mummy

Badge

Det virker ikke for mig. Ved søgninger får jeg ingenting fra SkyShowtime frem. Uanset hvad jeg søger på og hvilket sprog jeg bruger for titlen.

Søgning virker heller ikke for mig (og mange andre). Yousee har fået det at vide igen og igen, men der sker ingenting. Du skal nok leve med det.

Haves SkyShowtime som en YouSee-fordel fra dengang, man kunne vælge fordele fra YouSee More fordelsprogrammet, eller er SkyShowtime valgt med point i YouSee Bland-selv eller YouSee Play?

Er SkyShowtime valgt som fordel har man en reduceret version, og bl.a. søgning virker muligvis ikke, afhængig af hvad fordelen blev knyttet til. Man kan tilsyneladende ikke længere se hvilke fordele man stadig har, punktet er forsvundet fra Mit YouSee, og fordelene er nu låst. Vil man ændre noget må YouSee kontaktes. Hvis man har SkyShowtime både som fordel og samtidig også valgt i YouSee Bland-selv eller YouSee Play kan det give funktionsproblemer, så må YouSee kontaktes for at komme af med fordelen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Der er en kendt fejl med at søge SkyShowtime indhold frem i vores univers, hvis indholdet haves som en fordel altså light-versionen uden børneindhold. 

Der arbejdes på en løsning, men indtil da, så skal man gå manuelt ind og finde fanen for film eller serier, der hedder “Vis alle”. 

Mangler der så stadig indhold, men som kan søges frem hos SkyShowtime, så er det vi skal undersøge det nærmere. 

Jeg beklager generne mange gange som følge af den manglende søgefunktionalitet pt. 

Jeg er altid glad for indrømmelser, selvom det skal tage flere år. 🙂

For lige at præcisere: Problemet har eksisteret længe før Skyshowtime. Jeg venter spændt på løsningen. 🙂

 

Det er dokumenteret i denne tråd, at det virker af og til: https://forum.yousee.dk/tv-streaming-77/paramount-107622

Det gav mere mening, hvis det ALDIG virkede. Kunne man få Yousee til at forklare, hvorfor det virker af og til?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Logan 

Vi kan desværre ikke give en nærmere forklaring, men blot oplyse om, at vi er klar over fejlen. 

Det er meget beklageligt, at fejlen fortsat er aktuel og vi håber således, at den snart er endeligt rettet. 

Besvar