sletning fra min side


Badge

Hej 

Vi kan ikke slette optagelser fra min side .Der er ingen slette tegn eller skraldespand.Når man åbner afsnittet for at slette  kommer dette frem :Se videre   Start forfra    favorit     optag  det er både serier og enkelt afsnit   Går vi ind i “se alle optagelser” kan vi markere og slette men der er ingen optagelser fra  ovenstående 

Vi har en pakke og bruger Humax YS 5000 


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg forstår ikke spørgsmålet, hvad er det du vil slette? (Da du skriver mails i tag)

Men der er visse problemer med de 5000 bokse...

Badge

Beklager at jeg skrevet mail i tag det er TV det drejer sig om

Omdømme 5
Badge +8

Hej @sven-1 

Som Jorn-Hansen skriver, så har vi nogle problemer med Humax5000 bokse, men umiddelbart er det du nævner, ikke noget der er konstateret generelt. 

Har du mulighed for at lægge et billede op af hvordan det ser ud? Både på min side, og når du vælger den specifikke optagelse. 

Omdømme 7
Badge +9

Louise, forstår du hvad han vil slette fra sin side, med en 5000 boks, det forstår jeg ikke…?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Jorn-Hansen 

Sven nævner specifikt i første sætning at det drejer sig om sletning af optagelser - så jeg antager at det er det 😊 Jeg tænker dig, at der med Min Side blot menes at det er den vej han finder optagelserne, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. 

Min kærste har samme problem : når man er inde på min side, står alle de programmer man har optaget, men nogle står også længer nede op siden, de står under et punkt der hedder se videre, det er dem vi heller ikke kan slette, det er det Svend mener

Omdømme 7
Badge +9

Mon ikke det bare drejer sig om at se det helt til ende, for så er der ikke noget at se videre på, det er da noget der kan prøves.

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Som det er lige nu, er det desværre ikke muligt at slette de ting der figurerer i Se Videre. Radiomanden er inde på det rigtige da han skriver, at løsningen må være at se udsendelserne til ende - men det fejler så pt, så det er desværre ikke en garanti, at udsendelserne forsvinder. 

Sidstnævnte er fejlmeldt, og så har vi indgået et ønske til vores tekniske afdeling om, at gøre det muligt manuelt at fjerne indhold derfra via Min Side. 

Det lyder godt, for det nytter ikke at se udsendelsen færdig, til gengæld har jeg prøvet at slette udsendelsen ( billedet forsvinder ikke ) trykke på retur, og så gå ind på min side igen, så er den ikke hoppet ned i se videre.

Omdømme 1
Badge

Hej @blunderbuss 

Vi har været i kontakt med vores udviklere, som fortæller os, at det der bliver vist i “Se videre” blot er en historik over det tidligere viste. Det betyder at optagelserne er slettet, men stadigvæk kan figurere i “Se videre” uden at kunne ses. 

Udviklerne kan godt se, at det kan være forvirrende, og en ændring af dette er sat på ønskesedlen 😊

Jeg ønsker dig en god weekend. 

Den fatter jeg ikke, det der optræder i se videre, er der ikke noget problem med at se,   til at begynde med var det kun få på en uge, nu er det næsten alt. der havner der.

Besvar