Spørgsmål

Skift fra Cmore til Paramount+?

Jeg har hørt at min "fordel" skifter fra C-more til Paramount+. Hvornår sker det?

Denne tråd kan ikke kommenteres

73 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det vil ske inden så længe. Der er vist ikke noget nærmere om det.

Jeg har hørt at min "fordel" skifter fra C-more til Paramount+. Hvornår sker det?

Hej synes også jeg har forstået og læst, I løbet af december.

God dag,

I henhold til YouSee på siden https://mustsee.yousee.dk/fordele sker det ved årsskiftet.

I deres varslingsmail skriver de i løbet af december. Hvis det sker d. 31., så er det vel teknisk set også i løbet af december. :relaxed:

Jeg kan læse mig til at, Paramount+ har 5000-6000 titler. Jeg kan tælle knap 800 titler på C More.

Der er også dukket to nye tv-kanaler op: Paramount+ Movies og Paramount+ Series

Jeg har dog ikke set nogen steder, om de kun bliver tilgængelige gennem bland selv.

Omdømme 7
Badge +10

Hej, hvor er de nye tv-kanaler dukket op?

Men en jeg kender har mistet allerede C More kanalerne, siger han ikke har fået P+ til gengæld...

De dukker op (krypteret), når jeg laver en kanalsøgning. De har ikke fået kanalnumre, så de er ikke officielt tilgængelige endnu.

P+ kommer også til fuldpakken. Det kan være, at de har lagt dem ukrypteret ind her. Det kan jeg dog ikke teste.

:relaxed: Den er jo også i TV2 Play, og kan tilvælges der koster den så 40,Kr/Mdr.

Så kan man bruger, de 5 ponits i Bland Selv til andet, 

Men er jo nok tvilvtsomt, om det er muligt at vælge den der hos TV2 Play.

Hvis man har vælgt TV2 Play gemmen youSee abonnement i Bland selv.

Jeg ikke læst noget om der følger nogen, TV Kanaler med. I Hvert fald ikke noget som youSee har meldt ud Jeg tænker det ville også stå hvis man vælger paramount+ I Bland Selv.

Som hvis man Vælger C More. at der medfølger TV Kanaler. 

Men måske at youSee Forum, melder noget ud her om dette.

God dag,

Omdømme 7
Badge +10

For at på Paramount+ med TV2, så skal Play købes direkte, det er ikke muligt at få det med via You See eller andre udbydere.

Omdømme 7
Badge +10

Jeg tror det er meldt ud dem med Fuld pakken får de to P+ kanaler...

Omdømme 7
Badge +10

Btw, jeg har P+ både fra Yousee, YouTV og direkte, men ser ikke ret meget :o spild af penge og points! 

Btw, jeg har P+ både fra Yousee, YouTV og direkte, men ser ikke ret meget 😮 spild af penge og points! 

Ja ok Jeg har kun TV2 Play fra bland selv og Dansk Film Skat.

Jeg når ikke at bruge det. Jeg savner nu også, mere nogen TV Kanaler. I stedet.

At vælge i mellem. Desværre er det lidt tyndt med det. :relaxed:  

Ville være skønt og der blev tilføjet nye kanaler..

For at på Paramount+ med TV2, så skal Play købes direkte, det er ikke muligt at få det med via You See eller andre udbydere.

Ja det tænker jeg også man skal,

Jeg tror det er meldt ud dem med Fuld pakken får de to P+ kanaler...

Når ok Men mon så de 2 kanaler, også bliver tilføjet hvis vælger den i bland selv.

Eller kun I Fuldpakken de er/ eller kommer . Kunne jo være sjovt at vide.:thinking:

Omdømme 7
Badge +10

Det er en exclusiv aftale de har, at den kun fås på Play direkte og ikke via tredie part. Andre udbydere har den også i deres eget udbud.

Når ok Men mon så de 2 kanaler, også bliver tilføjet hvis vælger den i bland selv.

Eller kun I Fuldpakken de er/ eller kommer . Kunne jo være sjovt at vide.:thinking:

De kommer begge steder. Spørgsmålet er nok kun, om fordelskunder får dem. Jeg tænker nej, men det kan jo være. :slight_smile:

De kommer begge steder. Spørgsmålet er nok kun, om fordelskunder får dem. Jeg tænker nej, men det kan jo være. :slight_smile:

Ja ok jeg ser den er i youSee More er det sammen som Fordel.

Kan stadig ikke se mine fordele. Selvom, at jeg logger ind på Mit YouSee. Selvom, at YouSee omrokere på hjemmesiden, så hvornår kan jeg se fordel? Selv når jeg trykker på Bland Selv, så er der ikke C-More. Kun på YouSee,s hjemmeside. 

Omdømme 7
Badge +10

Grunden kan vel sagtens være at man ikke er færdig med at lave noget nyt, som måske eller måske ikke bliver til det bedre.

Grunden kan vel sagtens være at man ikke er færdig med at lave noget nyt, som måske eller måske ikke bliver til det bedre.

Giver god mening. Ellers ville alle have samme tilgang til diverse, som allerede er beskrevet på diverse kommentar.

Jeg forstår bare ikke hvordan Paramount+ kan blive en del af fordel? Var det ikke meningen, at kanalen bliver slettet 2022? Har jeg misforstået pointen i hele omrokeringen?

Omdømme 7
Badge +10

Mon ikke der forklares en del her: https://mustsee.yousee.dk/paramount-plus

Jeg forstår bare ikke hvordan Paramount+ kan blive en del af fordel? Var det ikke meningen, at kanalen bliver slettet 2022? Har jeg misforstået pointen i hele omrokeringen?

Hvis du har youSee More, Kan du vælge Paramount+ som Fordel C More er væk der nu.

I Bland Selv er både Paramount+ og C More begge Til 5 Ponits. I C More er der 4 TV Kanalerne med. Hvis du vælger den. 

Mon ikke der forklares en del her: https://mustsee.yousee.dk/paramount-plus

Ok, så giver det mere mening. Efter, at have læst linket. Der kan også tilgå Paramont+Hvis der haves TV2Play abonnement.