Svar

Seneste opdatering af af TV boks med fejl

Badge

Efter den seneste opdatering af jeres TV-boks kan jeg ikke længere se Netflix. Det gælder via TV-boksen, på alle andre enheder virker det som det skal. Desuden er der uhensigtsmæssigheder med fjernbetjeningen. F.eks. starter Viaplay appen, når man er på ser tekst TV og benytter program skifteren op-ned på LG Smart TV.
Kommer der en rettelse snart, eller kan man rulle opdateringen tilbage og slippe for den? Eller er løsningen af skifte til Norlys eller en anden af jeres konkurrenter???

icon

Bedste svar af Kasper 13 November 2023, 14:33

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej @kurt0046 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du oplever problemer. 

Jeg tror det du oplever med Netflix er en del af en generel fejl, men jeg vil gerne lige være sikker - kan du uddybe hvad der helt præcist sker når du forsøger at tilgå Netflix? Hvad står der på skærmen? 

Jeg er nok nødt til lige at få uddybet det du beskriver med Viaplay - det sker når du er i gang med at se tekst-tv og bruge programskifte-knapperne - men er det uanset om du trykker + eller minus eller hvordan opleves fejlen helt præcist? 

Er det tv-boks YS-4000?

Hvordan forsøges Netflix startet? Der kan være flere måder: Valg via programguiden, valg via Menu > Kanaler, valg via indtastning af nummer på placeringen, valg via programskifteknap?

Har bemærket at der findes mindst to forskellige versioner af fjernbetjeningen til YS-4000. Bruges versionen der indeholder en Netflix-knap, og er det den Netflix-knap, der benyttes?

Oplever selv ingen problemer med at starte Netflix med en YouSee-fjernbetjening, der ikke har nogen Netflix-knap.

Hej. 
jeg har samme problem med opstart af Netflix efter opdatering af boks 4000

+ de andre problemer som Kurt 0046

Alt virkede på boksen med fjernbetjening, der har Netflix knappen før opdateringen.

Det spillede bare.😃

Er der andre med samme problem?

Kære YouSee vil få kigget på det

Er alle fem måder at starte Netflix på forsøgt? Hvad sker der når der forsøges at starte Netflix?

Hej MS-ERIK

jeg har prøvet alle 5 muligheder da, jeg også havde den gammel fjernbetjening 

Desværre virkede det ikke.Har også prøvet flere gang at gendanne fabriksinstillinger.

Men tak for input😃

Min boks kan godt åbne Netflix, så noget må være forskelligt.

En mulighed kan være at der var fejl i de data med opdatering, der blev overført fra YouSee til boksen.

En anden mulighed er at der er forskellige versioner af softwaren. Jeg har DKCXAC4.51.2

En tredie mulighed er at der er forskellige hardwareversioner. Jeg har REV1.0

En fjerde mulighed er en defekt boks eller en defekt fjernbetjening.

YouSee må ordne problemerne, det er ikke noget brugerne selv kan ordne.

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Hvilken fejl fås der ved åbning af Netflix - er det sort skærm eller hvordan? Hjælper det at genstarte boksen? 

Hvis ja, så er det en fejl vi er bekendt med på den nye software.

Hej YouSee

vi har sort skræm

Hvis i lige læste hele indlægget 

vil i læse at jeg har prøvet alt.

Vi har nu et produkt vi har betalt til, som ikke virker efter jeres nye  opdatering.

og 2 meget skuffede børn.

Men virkede før uden problemer.

venligst YouSee  få det fixet.

Omdømme 5
Badge +7

Hej @Boksmanden 

Vi arbejder naturligvis på at at få det rettet. Det bør kun være problemer på boksen, så hvis I har andre enheder kan I evt. benytte Netflix dér indtil fejlen er rettet. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Jeg har samme problem, sort skærm eller frosset netflix logo hver gang jeg starter, lige meget hvilken måde jeg starter på.

MVH Foss  

Omdømme 7
Badge +9

Hej 

Prøv eventuelt at genstarte tv-boksen og se om det kan hjælpe ellers er det en kendt fejl, at Netflix har problemer med at starte op og vi er på sagen. 

Jeg beklager generne. 

Hej YouSee

Lad nu være med igen at skrive, prøv at genstarte boksen.

Er sikker på det er noget vi alle. Har prøvet som det første.

Få det nu bare fixet

Da i jo er opmærksom på problemet.

Besvar