Svar

See? TV Guide?

Omdømme 7
Badge +10

Hej og God bag Jul,

Vedr See, har nogen fundet en TV Guide, hvor man kan se hvad de vil sende på See fra den 30. og senere? Her tænker jeg mest på hvad sport de vil sende, ud over Nytårs ski hoppet...

icon

Bedste svar af Kasper 27 December 2021, 11:15

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

100 Kommentarer

Hej og God bag Jul,

Vedr See, har nogen fundet en TV Guide, hvor man kan se hvad de vil sende på See fra den 30. og senere? Her tænker jeg mest på hvad sport de vil sende, ud over Nytårs ski hoppet...

Hej Jorn-Hansen, Næ jeg også søgt. lidt rundt på diveres sider.

Jeg kan ikke rigtigt finde, noget om hvad der sendes.

Omdømme 7
Badge +10

Vi må måske vente til mandag, her i Jule dagene opdaterer de forsk. TV Guide sider nok ikke, hvis de ikke allerede har gjort det...

Vi må måske vente til mandag, her i Jule dagene opdaterer de forsk. TV Guide sider nok ikke, hvis de ikke allerede har gjort det...

Ja Men mon ikke de, sender ligne som der sendes nu.

Er ikke lige en Kanal jeg lige følger meget op på. 

Men Starte den på Torsdag, Er der nok noget undervejs.

Omdømme 7
Badge +10

Man kan se på XEE for torsdag, men for fredag (31.) og Lørdag (1.) er Yousee program oversigten bare blank...

Man kan se på XEE for torsdag, men for fredag (31.) og Lørdag (1.) er Yousee program oversigten bare blank...

Måske de ved noget, mere på deres FB Side. 

Omdømme 7
Badge +10

See’s Facebook? Har søgt på det navn efter info eller webside uden held…

Btw, En spurgte på Yousee FB om hvornår Xee skifter navn til See og fik svaret den 1. Januar, det tror jeg ikke på er ret… Digitalt.tv siger den 30. kl. 09:30, hvilket også passer men de TV Guider der har info.

Omdømme 5
Badge

Forstår ikke hvorfor, at det er så vigtigt? Mon ikke det bliver opdateret?

Omdømme 7
Badge +10

Jeg så lige på TV3 Sport siden, de skriver også See starter til den 1. vi må se. :)
Jeg tror mest på Digitalt.tv har spurgt sig frem til deres info...

Omdømme 7
Badge +10

Jeg er bare lidt utålmodigt, kunne være en her havde set det, men jeg har nu brugt flere nætter, med vente tid mellem tennis kampe, på at søge...

Omdømme 7
Badge +10

Jeg fatter på ingen måde at man er sindsygt vild med kanaler der afbryder alt hvad de sender flere gange i timen. Sådanne kanaler vil jeg aldrig betale for.

Derfor streamer jeg alt, så man slipper for de fordummende informationer som de er så jublende glade for at sende.

Omdømme 5
Badge

Jeg fatter på ingen måde at man er sindsygt vild med kanaler der afbryder alt hvad de sender flere gange i timen. Sådanne kanaler vil jeg aldrig betale for.

Derfor streamer jeg alt, så man slipper for de fordummende informationer som de er så jublende glade for at sende.

Kan det ikke blive for dyrt med streaming tjenester? Hvis man har for mange. I forhold til kanaler?

Omdømme 7
Badge +10

Der spares fra start prisen på Grundpakken Kr 319/måned, det kan der købes omkring 3 tjenester for + DRTV. Så har man det meste af det udbyderne har som er værd at bruge tid på. Det findes ikke i Grundpakken.

Omdømme 5
Badge

Der spares fra start prisen på Grundpakken Kr 319/måned, det kan der købes omkring 3 tjenester for + DRTV. Så har man det meste af det udbyderne har som er værd at bruge tid på. Det findes ikke i Grundpakken.

Har bare problemet med, at hvis jeg følger logikken, så mister jeg Travel Channel, som jeg følger med interesse.

Omdømme 7
Badge +10

Det gør man ikke, Travel Channel er med i Discovery +, så indhold fra den er med i deres On Demand.

Jeg er bare lidt utålmodigt, kunne være en her havde set det, men jeg har nu brugt flere nætter, med vente tid mellem tennis kampe, på at søge...

Er der slet ikke skrevet nogen steder om der vise Jorn-Hansen-

Jeg tænker der bliver vist, nogenlunde samme som nu på Xee.  

Har bare problemet med, at hvis jeg følger logikken, så mister jeg Travel Channel, som jeg følger med interesse.

Travel Channel har du givet valgt i din blad Selv. Xee er i Grundpakken. 

Omdømme 5
Badge

Det gør man ikke, Travel Channel er en Discovery kanal, så indhold fra den er med i deres On Demand.

Radiomanden

Du er på vej til at omvende mig, så jeg spare penge og slipper for ligegyldige kanaler.

Omdømme 5
Badge

Travel Channel har du givet valgt i din blad Selv. Xee er i Grundpakken. 

Er godt bekendt med, at Xee er i grundpakken, så?

Omdømme 7
Badge +10

Man kan vel ikke see See andre steder end i Grund pakken og YouTV?

Er godt klar over See vil sende Serier som jeg aldrig ser, men de vil sende feks. mere Vintersport end Xee gør nu...

Omdømme 5
Badge

Man kan vel ikke see See andre steder end i Grund pakken og YouTV?

Er godt klar over See vil sende Serier som jeg aldrig ser, men de vil sende feks. mere Vintersport end Xee gør nu...

What The Problem? Du bliver ved med skisport!

Omdømme 7
Badge +10

Allente får den også den er der sikkert i forvejen og Norlys har den, givet også andre udbydere enten har den eller vi få den. Tror ikke der er nogen udbydere som ikke har NENT kanaler.

Omdømme 7
Badge +10

Allente får den også den er der sikkert i forvejen og Norlys har den, givet også andre udbydere enten har den eller vi få den. Tror ikke der er nogen udbydere som ikke har NENT kanaler.

Men i snakkede om Streaming only, der kan man vist ikke se den kanal…

Omdømme 7
Badge +10

Den kommer vel på V Play da det er NENT der har den.

Omdømme 5
Badge

Men i snakkede om Streaming only, der kan man vist ikke se den kanal…

Hvad for en kanal?

Omdømme 7
Badge +10

Ja hvilken kanal er det nu at denne tråd handler om.?