Svar

Returnering af gammel tv-box og router?


Badge

Vi har i efteråret fået fibernet med tilhørende ny tv-box og router fra YouSee.

I det tilsendte har der ikke stået noget om, hvad vi skal gøre med vores tidligere boks og router. Boxen er ældre svend af metal med mrk. KKM3010-DK. Routeren er af mærket SAGEMCOM HomeBox. Begge dele er med TDC’s logo på.

Vi vil gerne kassere det gamle udstyr og forventer ikke, at det er modeller, som stadig anvendes af YouSee. Er det OK, eller er der krav om returnering også af gammelt udstyr uanset alder?

icon

Bedste svar af Kasper 14 February 2023, 08:30

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Da jeg opsagde mit bredbånd fik jeg et brev om routeren skulle retur. YouSee sendte en mærkat så de betalte for transporten. 

Omdømme 7
Badge +9

Cisco TV bokse skal ikke retuneres, derfor udskiftes de med Humax, den nye Router, er sikkert en D6, som er den seneste til Fiber. Det er så næppe sandsynligt at den gamle Sagem skal retuneres.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Antikvaren 

Det skal gerne fremgå af vores skriftlige materiale om udstyret skal returneres eller ej, som Slangefar også rigtig fint skriver. Jeg vil sige, at det udstyr du nævner her ikke skal returneres til YouSee. Det lyder som den gamle sorte Homebox 3 router og som Radiomanden skriver, så er det i dag Humax boksene, der har taget over😊

Besvar