Svar

Programskifte (yousee App ny, Samsung tv)

Badge +1

På den gamle App kunne man ved hjælp af fjernbetjeningens P knap, skifte kanal op/ned i samme rækkefølge som kanalerrne lå i guide.. det kan jeg ikke nu med y App???

Den springer gevaldigt i kanalerne nu… enormt irriterende når jeg var lovet at det rent faktisk virkede, også ved b rug af App.. det virker fint i soveværelset hvor vi kører via boks (tv’et kan ikke indstallere yousee App, længere).

Der er heller ingen muligheder længere under indstillinger??

icon

Bedste svar af lindegaard 27 February 2024, 19:59

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lindegaard 

Det er korrekt, at der pt. er en fejl der gør, at den ikke skifter i den rækkefølge som kanalerne ligger i, når man bruger p+/p-. Det er meldt ind som en fejl, så der arbejdes på en løsning. 

Ifht. TV’et i soveværelset, er det så fordi det er for gammelt til at appen kan installeres eller hvordan? 

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med det sidste du skriver - altså at der ingen muligheder er under indstillinger. Kan du uddybe? 

Badge +1

Ja tv'et i soveværelset kan ikke længere opdatere Yousee app.. derfor har vi boks der. 

Før kunne vi flytte rundt på kanalerne og ændre lydbilledet osv.. lyd og deslige kan jeg selvfølgelig ændre på mit tv... 

Men det var med den gamle boks...og ikke App .. 

Omdømme 5
Badge +8

Umiddelbart skulle f.eks. kanalsortering være muligt i appen - men kan du vedhæfte et billede af hvordan det ser ud under indstillinger i appen hos jer? 

Badge +1

Billede af indstillinger under App. På det tv jeg har omtalt i anden tråd.  

Samsung 75" Q70T 4K UHD QLED Smart-TV QE75Q70TAT

Badge +1

Redigeret af moderator: billede slettet, da det indeholder mailadresse

Omdømme 7
Badge +9

Det er ikke smart at din mail er synlig, det må den ikke være. Det er en personlig oplysning.

Badge +1

Det er ikke smart at din mail er synlig, det må den ikke være. Det er en personlig oplysning.

Og ? Det er en mail adresse? Kan den misbruges eller hvordan... er bare nysgerrig... 

Har forsøgt at slette billedet så det kunne rettes... men kan ikke lige se hvordn det gøres...

Omdømme 7
Badge +9

Det er som det er oplyst flere steder reglerne her på forummet, ingen personlige oplysninger er tilladt.

Man kan ikke selv redigere når der er gået mere end en time.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @lindegaard 

Jeg har slettet billedet hvor din mailadresse fremgår 😊

Jeg forhørte mig lige, og et har faktisk aldrig været muligt at lave ændringer direkte i appen på Samsung TV - så  jeg må have blandet det sammen med boksen, også. 

Dvs. her skal man scanne QR-koden hvorefter man så får mulighed for at gøre det på mobilen. Alternativt skal man gøre det via boksen eller på play.yousee.dk. 

Badge +1

Det er som det er oplyst flere steder reglerne her på forummet, ingen personlige oplysninger er tilladt.

Man kan ikke selv redigere når der er gået mere end en time.

Ja så, så må jeg hellere ændre brugernavn også, det er jo også personligt 🤔😃

Badge +1

Hej @lindegaard 

Jeg har slettet billedet hvor din mailadresse fremgår 😊

Jeg forhørte mig lige, og et har faktisk aldrig været muligt at lave ændringer direkte i appen på Samsung TV - så  jeg må have blandet det sammen med boksen, også. 

Dvs. her skal man scanne QR-koden hvorefter man så får mulighed for at gøre det på mobilen. Alternativt skal man gøre det via boksen eller på play.yousee.dk. 

Tak for hjælpen Louise,  køber en boks mere, så er den pot ude, sværere er det jo ikke, og herregud den koster jo kun 30 kr pr md. 😉😊

Besvar