Problemer med Yousee App på samsung smart tv

Badge
Hejsa,

Jeg er stød på et problem med Yousee app'en på Samsung Tv. Når jeg logger mig på og vil se Film under mit abonnement er playknappen(trekanten) grå og kan ikke trykkes på. Når jeg så logger ud og vælger den samme film igen, er playknappen grøn. Når jeg klikker på den bliver jeg bedt om at logge ind med brugernavn og kode. !!!!

Dvs. når jeg er logget ind skal jeg logge ud igen og vælge den film jeg vil se og dernæst logge ind ingen.

Er der andre som hor oplevet det???

16 Kommentarer

Hej
Har samme problem. Oveni vil den ikke acceptere min login. Den virker fint på i pad-dog ikke med samfund You see app
Jeg har haft et næsten tilsvarende problem.

Løsningen for mig var at nulstille smarthub delen på mit samsung tv.
Det betyder at netværket skal læses ind igen. Men det løste mine problemer.

Jeg har samme problem.
Har prøvet at nulstille smarthub, men det løste desværre ikke problemet.
Er der andre der har et bud på en løsning.

Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Hermed et bud på en løsning på denne tråd:D 

Hvis Tv'et er fra 2011, så understøtter vi desværre ikke disse modeller længere.

Hvis det er efter 2011, så kan man prøve at opdatere firmwaren på Tv'et og herefter SmartHub og ellers den nulstilling som også bliver nævnt. 

Hej, jeg har et 2015 modelmen når jeg søger på YouSee, YouBio eller Blockbuster får jeg svaret at der ikke er noget match.

Omdømme 7
Badge +9
Hej igen 

Jeg må lige præcisere mit forrige svar:D

App'en understøtter Samsung tv af årgang 12, 13 og 14. 

Hej Kasper

Mon det også gælder 2015 modeller, for jeg kan heller ingen apps finde til mit 7005.

Nissen

Kasper skrev:
Hej igen 

Omdømme 7
Badge +6
Nissen skrev:
Hej Kasper

Mon det også gælder 2015 modeller, for jeg kan heller ingen apps finde til mit 7005.

Nissen

Kasper skrev:
Hej igen 

Jamen dog. Det står da meget klart, hvilke årgange der har appen. 2015 står der ikke, så derfor har du ingen app.

Undskyld læsse fejl :-(

Men det er sku godt nok ærgeligt at der ikker nogen apps til fjensynet ØV, men håber da der kommen en på et tidspunkt.

Godt Nytår og undskyld.

Mvh. Nissen

Kan det stadig passe at man ikke kan hente nogen App til nye Samsung TV? I så fald, evt FIX DET ?!?! 

Omdømme 7
Badge +10
 Det spørgsmål har været stillet på FB, og svaret fra You See er at der ikke er umiddelbare planer om Apps til de nye TV OSer.

Omdømme 7
Badge +10
Der er tale om stor fragmentering (forskellig hardware og software), og det gør det svært at lave app til f.eks. alle Samsung Smart TV. Selv store Netflix kommer ikke på Smart TV af samme grund.

Vi har et ældre Samsung Smart TV. Her er både den (gamle) Youbio og Blockbuster (TDC købte rettighederne til navnet og lavede en app). Vi bruger dog ingen af de 2 apps i dag, da Netflix dækker vores behov glimrende. 

Omdømme 7
Badge +6
Jeg har et Samsung TV købt primo 2015 (prod. 2014) og jeg kan bruge appen fra YouSee til at se film - både film/serier fra C More og HBO Nordic. Begge dele via mit bredbåndsabonnement - HBO nordic dog med en ekstra pris på 69 kr./md.

Omdømme 7
Badge +10
På det tidspunkt var der også Apps til det, men ikke på senere modelller, da der på 2015 modeller og frem kom nyt OS.

Omdømme 7
Badge +6
Radiomanden skrev:
På det tidspunkt var der også Apps til det, men ikke på senere modelller, da der på 2015 modeller og frem kom nyt OS.

Derfor skrev jeg produktionsår.

Hej - jeg har en Yousee app på mit samsung tv - er det samme login her som på min webadgang?

Besvar