Svar

problemer med kanaler


Badge

Oplever problemer både på c-more og nordiskfilm+. Problemet er når man ønsker at se fx flere film som er placeret i samme samling, så melder den enten fejl eller siden bliver åbnet med noget helt andet indhold. 

fx c-more under film. Går derefter ned hvor de har samlet beck filmene. Sidste foreslag i rækken foreslår den at se hele udvalget af beck film. Siden melder derefter fejl. Fejlen opstår kun ved brug af app, og ikke ved brug på tv-boksen 

icon

Bedste svar af Kasper 24 February 2023, 12:40

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kristinalll 

Jeg må beklage mange gange, at dit indlæg aldrig har fået et svar😞

Jeg vil spørge dig om denne fejl stadig er aktuel hos dig og hvilken enhed du i så fald afspiller fra? Er det Smart Tv eller mobil app?

God dag.

Badge

Det er på smart tv. Har tjekket om appen på tv’et skulle opdateres, men alt var fint 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kristinalll 

Tusind tak for din beskrivelse. 

Er det SmartTv app eller mobil app du oplever dette på? 

Omdømme 7
Badge +9

Det er på smart tv. Har tjekket om appen på tv’et skulle opdateres, men alt var fint 

På TV som han har skrevet.

Omdømme 7
Badge +9

Tak @Radiomanden , jeg kan åbenbart ik læse i dag - jeg beklager! 😑

@Kristinalll Kan du oplyse hvilken model tv du har samt hvilken version af appen der kører på dit tv? Den nyeste hedder version 2.5.0. 

Badge

Ja har den nyeste vision. Jeg har et LG 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kristinalll 

Jeg har siden mit sidste skriv erfaret, at denne fejl er kendt af vores udviklere.

Vi arbejder på en løsning, men vi har dog ikke en konkret tidshorisont at give. 

Jeg beklager generne i mellemtiden. 

Besvar