Spørgsmål

Problem med stop under afspilning

Jeg ser og lejer film via min YouSee TV box, men der har været et stort problem med de seneste film, som jeg har lejet her i sommer og senest i går 2. oktober.

Under afspilningen stopper filmen konstant i et still-billede, og står stille et par minutter, før den fortsætter igen - for derefter at stoppe igen efter ca. 1 minut. 
Jeg har prøvet de forskellige forslag til fejlfinding, men det har ikke hjulpet.

Hvad gør jeg?

vh BrugerME

Denne tråd kan ikke kommenteres

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @BrugerME 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med lejede film på din YouSee boks. 

Kører din tv-boks trådløst eller med netværkskabel og oplever du problemer med andet indhold på tv-boksen? F.eks. inkluderede abonnementsfilm og serier? 

Hej Kasper
Ja, min TV boks kører trådløst med router fra YouSee.

i dag prøvede jeg fx også at starte et afsnit af en serie fra Viaplay Her startede afsnittet slet ikke, men den grønne ring blev ved med at køre rundt.

Ligeledes da jeg startede en optagelse fra Min side, den startede heller ikke.

Jeg vil også lige oplyse, at jeg pga Netflix-fejl på alle hidtidige TV-bokse og jeg skulle bestille en ny box. I fredags modtog en ny boks fra YouSee. Den har jeg tilsluttet og registreret hos YouSee.

Hilsen BrugerME

Omdømme 7
Badge +9

Hej @BrugerME 

Kan du gå ind under indstillinger på boksen og trådløse netværk og se om signalstyrken/signalbølgerne er fuldt til stede? 

Er tv-boksen langt væk fra din router? Jeg tænkte på om der kunne testes med en fast forbindelse fra router til tv-boks via kabel.

Hej Kasper

Jeg viser dig lige her, hvad der står på siden under systemfunktion.

…… alt vedr. at se TV- kanaler....TV-guide og Bland selv virker.

Hilsen Bruger ME

Omdømme 7
Badge +10

Billedet viser at alt er i orden. det har nu ikke noget at gøre med at se hvad der er optaget, der vises kun at det modtagne signal fra antennen er i orden.

OK Kasper

....min router står samme sted, hvor den har stået, da den virkede med den sidste box, så det er nok heller ikke problemet.

Synes du, at jeg skal prøve at installere TV-boksen forfra …...eller er det løsningen at besøge den nærmeste YouSee-butik?

Hilsen BrugerME

Omdømme 7
Badge +10

Da der fint modtages signal, så er det jo i orden. hvilken tjeneste er der problem med.?

….. jeg har problemet med lejefilm fra Blockbuster og med afspilning fra Viaplay, men det gælder også afspilning af mine optagelser fra Min side. I går startede jeg en optagelse fra TV2 arkivet. Den hakkede også, så det er åbenbart et større problem med afspilninger.

🙁

Omdømme 7
Badge +10

Hvilken Humax er det du har.?

…. På den lille nye boks står der ikke Humax, som på den, jeg havde før. På den nye står der YouSee på overfladen. Og modellen kan du se på dette foto:

…,.. Nu har jeg lige startet en Netflix-film, og den afspiller normalt…. , men Viaplay og Blockbuster virker stadigvæk ikke.