Svar

Problem C more i app

Det er noget mærkeligt.
Har tilmeldt mig more+ og kan se Cmore på min boks men ikke i app'en. Har været i app'en.
Andre der oplever dette problem
Peer
icon

Bedste svar af cbonde 24 January 2018, 07:46

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 6
android appen er så fejlbehæftet at jeg fejlmeldte den igår, kan hverken se eller starte optagelser i den mere

men det kunne jeg heller ikke i web tv i aftes.

jeg kan godt se cmore på android app lige nu
Omdømme 2
Jeg mistede Cmore på tv-boks, iPad og Android apps for 5 dage siden. Cmore er i listen under Yousee More på Mit Yousee. Fejlmeldt, men har endnu ikke fået Cmore tilbage.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Vi havde desværre et udfald på C MORE i weekenden, men I burde have jeres rettigheder tilbage. Hvis ikke, så prøv gerne at genstarte udstyret derude.
Omdømme 2
@Kasper. Jeg har endnu ikke Cmore tilbage på hverken iPad app, Android TV, 4K TV-boks.
(YLxxxxxx, 20180111-008933).

Redigeret af Kasper: Sløret kundeoplysning
Omdømme 4
Badge +8
Hej cbonde

Har du forsøgt at genstarte dit udstyr og eventuelt logge ind og ud af appen, for at se om det hjælper på det? :)

Özcan, YouSee Forum Team
Omdømme 2
Hej cbonde

Har du forsøgt at genstarte dit udstyr og eventuelt logge ind og ud af appen, for at se om det hjælper på det? :)

Özcan, YouSee Forum Team

I går fandt jeres tekniker ud af at årsagen til at jeg mistede CMore er at jeg er registreret som Android beta-tester i jeres system. Den markering er nu ændret, og jeg har CMore tilbage. Underlig sammenhæng.
Omdømme 7
Badge +9
Hej cbonde

Tak for din tilbagemelding.

Jeg har markeret dit svar som bedste svar så 🙂

Hej

lige pludselig kan jeg ikke se C-More kanaler , National’s og et par af Viasat , jeg er kunde i Nyborgnet , og min nabo har ikke problem med det , har prøvet at geninstallere masser af gange uden det hjælper .

mvh.

Thomas

Besvar