Svar

problem acquiring license 0x80004005


Badge

Når jeg prøver at se programmer i DRTV får jeg beskeden problem requiring license 0x80004005. Det er ikke alle programmer, men kun nogle af dem. Har andre oplevet samme problem?

icon

Bedste svar af Radiomanden 15 March 2023, 16:38

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er det via Humax boksen, eller er det på TVet.?

Badge

Det er via en Cisco tv boks

Omdømme 7
Badge +9

Cisco boksene kan ikke længere fungerer optimalt de bruger et forældet system, YS er i fuld gang med udskiftning af dem, så det bliver næppe længe før du modtager en ny boks.

Em YS medarbejder skrev i en anden tråd. Det er desværre en nødvendighed at udskifte boksen, da den gamle boks ikke længere kan virke - den kører simpelthen med forældet teknologi.

Omdømme 7
Badge +9

Det er sådan en du får i stedet for. Den skal tilsluttes Wi-Fi 5 Ghz eller kables. Husk at markere bedste svar som det er man gør her på forummet.

 

Omdømme 1
Badge

Hej @bklarsen 

Det er ikke længere muligt at bruge tv-arkivet på Cisco tv-boksen. 

I den forbindelse, vil jeg gerne høre, om den fejl du oplever udelukkende drejer sig om tv-arkiv indhold, eller er det også fast indhold? 

Besvar