Svar

Play eller pakke og bland selv?

Badge

Vi har grundpakken og 10 bland selv kanaler, som er konverteret til TV2 Play.

Med de kommende høje prisstigninger, er det tid til at finde andre veje.

Nogen siger så, at Yousee Play er meget billigere end det nuværende, men det er ikke til at se noget sted.

Kan nogen hjælpe med at kaste lys over, hvad Play koster, når vi gerne vil have:

TV2 Play 

DR1 & DR2 

Pause, start forfra og optag.

På forhånd tak 🙂

icon

Bedste svar af Louise 18 September 2023, 09:40

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

DR kanalerne er jo selvfølgelig gratis, det er  de svenske kanaler ligeledes, samt ARD, ZDF og NDR,

https://yousee.dk/play#kanaloverblik

Optage, start forfra kan man naturligvis også kroner ikke nødvendigvis en Himax boks, det kan gøres via App og Web.

Badge

Radiomand:

Hvad er forskellen på de to ting?

I dag har jeg:

Grundpakke, bland selv og boks til 1600 kr. Pr. Kvartal.

Kan jeg virkelig købe play til 299 og bruge de 10 point til TV2 Play, som nu?

TV 2 Play koster ifølge linket 19 point, hvis du bestiller Play i stedet for bland selv, så du skal nok op på pakken med 20 point.

Badge

TV 2 Play koster ifølge linket 19 point, hvis du bestiller Play i stedet for bland selv, så du skal nok op på pakken med 20 point.

Så man får ikke længere godtgjort de kanaler, der allerede ligger i den lille pakke? 

Pt. har jeg konverteret de 10 point i bland selv til Play, fordi jeg ikke skal betale dobbelt for de kanaler, der allerede ligger i pakken fx TV2, TV2 Charlie og TV2 Zulu. 

Omdømme 7
Badge +10

Når der haves Play, så har man naturligvis hvæken Grundpakke, Mellempakke eller Fuldpakke man har Play, der bestemmer man selv indhold., DR kanalerne er automatisk med.

Se på det jeg skrev tidligere, så ved du ligeså meget om Play som andre der læser det.

Omdømme 1
Badge +3

Vi har grundpakken og 10 bland selv kanaler, som er konverteret til TV2 Play.

Med de kommende høje prisstigninger, er det tid til at finde andre veje.

Nogen siger så, at Yousee Play er meget billigere end det nuværende, men det er ikke til at se noget sted.

Kan nogen hjælpe med at kaste lys over, hvad Play koster, når vi gerne vil have:

TV2 Play 

DR1 & DR2 

Pause, start forfra og optag.

På forhånd tak 🙂

For dine ønsker, så kræves der YouSee Play med 20 point at blande med. Det koster på nuværende tidspunkt 399 kr. om måneden. 

Hvis du bor et sted med Boligforening eller Antenneforening der har YouSee som udbyder, så kan det fåes billigere.

Omdømme 7
Badge +10

Det kommer så sandelig an på om de pågældende foreninger er i stand til at håndtere Play, udover de faste pakker. Det er ikke sikkert at de kan.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @MissPurple 

Jeg har også postet et svar til dig i nedenstående tråd, men jeg kan lige uddybe her. 

Hvis du udelukkende ønsker de kanaler du nævner, altså TV 2 Play, DR1 og DR2, så kan du - som @Jens755 skriver - nøjes med YouSee Play 20, da TV 2 Play koster 19 point. I TV 2 Play får du alle 7 kanaler med - du får dog de tjenester som kan findes i TV 2 Play med, altså SF Kids, C More og BritBox. 

Du kan få en tv-boks med i abonnementet, eller vores nye YouSee streamer som udkommer d. 20/9 - på streameren er det også muligt at pause, spole og optage. 

Du kan læse om streameren her: YouSee lancerer YouSee Streamer og samler tv og streaming i én brugerflade

Besvar