Svar

Pausefunktion og optagefunktion fejler ofte

• Deltager
  • 2 kommentarer

Vi oplever ofte at pausefunktionen fejler på tv-boksene….. Hvis vi sætter en udsendelse på pause i mere end få sekunder så fejler den når vi vil starte den igen, det er ganske enkelt ikke muligt og vi er nødt til at skifte kanal og så var det jo ligesom spildt at pause udsendelsen!!

Vi oplever også ofte at der kommer en fejlbesked når vi forsøger at sætte en optagelse i gang - har ikke fundet en rød tråd i hvorfor - men tænker om der mon er kanaler/udsendelser hvor det aldrig er muligt at optage eller….??

icon

Bedste svar af Kasper 15 November 2021, 14:06

Se original

11 Kommentarer

Vi oplever ofte at pausefunktionen fejler på tv-boksene….. Hvis vi sætter en udsendelse på pause i mere end få sekunder så fejler den når vi vil starte den igen, det er ganske enkelt ikke muligt og vi er nødt til at skifte kanal og så var det jo ligesom spildt at pause udsendelsen!!

Vi oplever også ofte at der kommer en fejlbesked når vi forsøger at sætte en optagelse i gang - har ikke fundet en rød tråd i hvorfor - men tænker om der mon er kanaler/udsendelser hvor det aldrig er muligt at optage eller….??

:relaxed: Hej hvilken Boks er der tale om.

Og hvad stå der i denne fejlbesked, 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @hlk 

Jeg håber du har fået løst problemet? 

Skriv gerne hvilken tv-boks du har og hvad du får af fejlkode, så kan det være, at en bruger bedre kan hjælpe. 

En genstart af router og tv-boks kan i mange tilfælde hjælpe - gør det ikke det, så kan en gendannelse af boksens indstillinger også være en mulighed. 

Bliver problemet ved at være der, så skal du fejlmelde til vores tekniske support. Klik her for kontaktoplysninger og åbningstider.

Ha’ en god dag. 

under min boks står der:

Model YS-4000

Humax

Der kommer ingen fejlbesked når vi starter efter at have pauset - der mangler bare lyd og der er stor sandsynlighed for at den ikke er blevet stående på samme sted i udsendelsen når man genoptager….

Hvad angår fejlen med optagefunktion så står der:

Det er desværre ikke muligt at optage denne udsendelse (404 x-PVR).

og det er ikke fordi jeg har mange optagelser, jeg sletter løbende….

under min boks står der:

Model YS-4000

Humax

Der kommer ingen fejlbesked når vi starter efter at have pauset - der mangler bare lyd og der er stor sandsynlighed for at den ikke er blevet stående på samme sted i udsendelsen når man genoptager….

Hej,  

Er  et svar længer op fra Kasper fra youSee Forum Teamet. 

God dag, 

Omdømme 7
Badge +10

Det er ikke alle udsendelser den kan optages...

Omdømme 7
Badge +10

Der kan f.eks ikke optages fra streaming tjenesternes Flow kanaler, da det jo ligger som On Demand. 

Det er ikke alle udsendelser den kan optages...

Nej præcis Jorn- Hansen, samme med flere film og især de danske gammel film. er der hellere ikke altid retigtheder til. 

under min boks står der:

Model YS-4000

Humax

Hej,  

Er  et svar længer op fra Kasper fra youSee Forum Teamet. 

God dag, 

:relaxed: Jeg husker hellere ikke lige om fejl 404 x PVR. betyder Optagelse af denne udsendelse ikke tilladt. Sådan Helt ordret, 

Omdømme 7
Badge +10

Når der er et problem med at kunne optage så kommer fejlkode 404xPVR.

tak for svar - i givet fald det handler om rettigheder, så er det mange og forskellige typer udsendelser der ikke er rettigheder til…..

tak for svar - i givet fald det handler om rettigheder, så er det mange og forskellige typer udsendelser der ikke er rettigheder til…..

Hej Jo det have jeg også på fornemmelsen. synes ofte det er Film der ikke er rettigheder til……

Ofte de Danske Film af ældre Dato. Nogen gange kan der være. udsendelser i Arkiv. Som ligger i korte eller længere tid, kommer givet an på hvilken aftale der. er medlem youSee og  TV-stationer. 

God dag. hlk.

Besvar