Hej,
De 2 prøve kanaler er dukket op i kanal Listen, jeg har Bland selv 36
men får alle de 2 kanaler til den 1. Januar?
jeg har også valgt Paramount+ i Bland selv...
Hej,
Hej,
Har ikke de kanaler. Men har hellere ikke vælgt Paramunt+.
Jeg begynder at savne at, der kommer nogen TV kanaler i stedet. I Bland selv.
Har du Bland Selv 36?
Ja Grundpakken, og Bland Selv 36.
Men er efterhånden en tynd kop the med indhold og udvalg. Så tænker jeg finder på noget andet, Jorn - Hansen. At valge streaming tjenester er stort samme film osv.
Måske lige med få undtagelser.. Tilstå jeg vil hellere have nogen Tv kanaler at vælge i mellem.. Men er så som så med dette.
God dag,
Du kan måske få dem senere, jeg har også Grund Pakken og Bland Selv 36, men husker kun at det var dem med Fuldpakken der evt. får de 2 kanaler. Der vises intet på dem før den 1. januar.
Du kan måske få dem senere, jeg har også Grund Pakken og Bland Selv 36, men husker kun at det var dem med Fuldpakken der evt. får de 2 kanaler. Der vises intet på dem før den 1. januar.
Ja ok For under Paramount+ se mere er der nemlig intet om de 2 kanaler.
Mener medfølger osv,
Ja er så givet dem med Fuldpakken som du skriver Jorn-Hansen
Nu må vi vente og se om andre kommer forbi her og fortæller de har fået prøve kanalerne…
De kommer ikke frem ved en søgning på TVet...
De ligger der som almindelige dvb-c-kanaler, men de ligger indtil videre skjult, så det er ikke sikkert, at de dukker op i fjernsynets kanalliste.
Nu må vi vente og se om andre kommer forbi her og fortæller de har fået prøve kanalerne…
Ja må vel være youSee teamet, der kan forklare nemmere
Forstår ikke?
Paramount + findes allerede på boksen YS-4000, som der også kan ses film og serier på. Har ikke tilvalgt denne pakke, så hvad er begge prøvekanaler?
Forstår ikke?
Paramount + findes allerede på boksen YS-4000, som der også kan ses film og serier på. Har ikke tilvalgt denne pakke, så hvad er begge prøvekanaler?
Paramount+ Er i Bland Selv, og på alle youSee,s Platforme.
Jeg har den hellere ikke tilvalgt, Kan ej hellere finde noget om de 2 Kanaler.
Jeg tænkte at der stod noget under Se mere under Paramount+. Er intet.
Forstår ikke?
Det har det været længe, så?
Paramount + har været i bland selv i et stykke tid, det var i hvert fald ikke længe efter den startede. Paramount Network er i Grundpakken.
Forstår ikke?
Det har det været længe, så?
Ja nu kommer der jo en ny, streaming tjenester gratis i 2022. Og har læst det er youSee ikke glad for den er jo en del NENT. så tænker mon Viaplay forbliver i Bland selv. den er jeg nu meget glad for. Ok er ude for emnet.
Hvis You See ikke er glade for NENT, så ville de jo ikke have deres kanaler, og lade dem overtage Zee (See) i det nye år.
Forstår ikke?
Det står i overskriften hvad et er “Paramount Film og Series prøve kanaler”
Det er en ny Film og en ny Serie kanaler der starter, istedet for bla. Paramount Network der stopper.
Hvis jeg erindre ret, så bliver paramount network fjernet. Hvorpå, at tv2 news og 3 puls bliver sammenlagt i grundpakken? Derfor haves der ekstra 2 point til gode og ikke 2 ekstra kanaler.
Hvis det skal give mening (også i forhold til, hvad Yousee har fortalt om ændringerne), så vil kun dem med fuldpakken og dem, der har valgt Paramount+ i bland selv få dem.
Jokeren er dem, der har P+ som fordel. Personligt tror jeg ikke, at de får disse to kanaler, men vi kan lade den stå på klem.
Jeg prøvede lige at spørge på FB, det er dem med Fuldpakken der får dem som du skriver…
Men måske siden jeg har fået dem, dem der har valgt P+ i Bland Selv får dem også, vi må se...
Hvis det skal give mening (også i forhold til, hvad Yousee har fortalt om ændringerne), så vil kun dem med fuldpakken og dem, der har valgt Paramount+ i bland selv få dem.
Jokeren er dem, der har P+ som fordel. Personligt tror jeg ikke, at de får disse to kanaler, men vi kan lade den stå på klem.
Uanset hvad, så kan der godt undværes paramount+ fra min side af.
Btw, Jeg ved ikke hvilke C More kanaler der er i Fuldpakken nu, men de forsvinder, så får de, de 2 nye fra 1. januar.
Hvis You See ikke er glade for NENT, så ville de jo ikke have deres kanaler, og lade dem overtage Zee (See) i det nye år.
Det kan læse på Flatpanels.dk
Btw, Jeg ved ikke hvilke C More kanaler der er i Fuldpakken nu, men de forsvinder, så får de, de 2 nye fra 1. januar.
Hvordan kan du beskrive de forsvinder? Hvis du er så sikker i din sag? Hvad er der nyt i cmore til det nuværende? Hvor får du det fra, at der kommer 2 kanaler fra C-More?
Jeg har læst således Jorn-Hansen.
Fuldpakken står overfor de største omlægninger. C More-kanalerne fjernes fra Fuldpakken.
I stedet kommer to nye kanaler fra Paramount+:
Paramount+ Movie
Paramount+ Series.
Er givet de 2 kanaler du nævner. opover. Så rigtigt som du skriver.
Kunder med Fuldpakken får også adgang til Viaplay, med deres serier og film. Dette med login til Viaplay.
Jeg har læst således Jorn-Hansen.
Fuldpakken står overfor de største omlægninger. C More-kanalerne fjernes fra Fuldpakken.
I stedet kommer to nye kanaler fra Paramount+:
Paramount+ Movie
Paramount+ Series.
Er givet de 2 kanaler du nævner. opover. Så rigtigt som du skriver.
Kunder med Fuldpakken får også adgang til Viaplay, med deres serier og film. Dette med login til Viaplay.
Hvis dette er tilfældet, så kan det godt undværes.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.