Spørgsmål

Optagelser væk fra harddisken


Badge

Mine optagelser fra harddisken kan ikke afspilles efter vi har skiftet kanaler til nogle andre. 

De er stadig på harddisken men der følgende fejl op på TV

Der skete en fejl 

Indholdet kunne desværre ikke afspilles. Prøv igen senere.

Eventuelt genstart TV boksen. 

Jeg har lige prøvet at genstarte men det hjalp ikke 😪

 

Med venlig hilsen 

 

Thorkild Wilson Føns 


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Jeg vil tro at det kan være grundet at de optagelser er fra en kanal som er fravalgt. Kan de passe at det forholder sig sådan.?

Badge

Hej Radiomanden 

 

Ja det passer MEN Harddisken bruger man jo til at lagre optagelser man gerne vil se. 

Det kan ikke være rigtigt at de kanaler man har optaget fra at optagelserne man har forsvinder når man skifter kanaler. 

 

Med venlig hilsen 

 

Thorkild 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hverken 4000 eller 5000 boksene har HDD, der optages intet, de reserveres på en server, derved kan rettigheder til kanaler og “optagelser” derfra nemt styres.

Badge

Hvad betyder det ?

Vores boks er fra sidste år ?

Badge

Hej Radiomanden 

 

Hvorfor kan man ikke afspille det man har optaget fra de gamle kanaler  ?

Omdømme 7
Badge +9

Har du Coax så er det en 4000 der haves, haves der Fiber/DSL, så er det en 5000, ingen af dem har HDD, det er Cloud (IPTV) bokse. Den eneste forskel på de to er at 4000 får Flow TV via Coax forbindelsen yderligere funktioner er udelukkende IP. 5000 boksen er en ren IPTV boks.

Prøv at afspille på computer med play.yousee.dk i en Chrome-browser. Så virker afspilningen muligvis. Se i øvrigt svar i din anden tråd om emnet.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Det er således, at man skal have lov til at se optagelserne fra de kanaler man har optaget på, men siden fravalgt. Dog kan det desværre godt drille på YS4000 boksen. Løsning er dog på vej hertil. 

Ellers er det rigtigt, at optagelser gemmes i 365 dage😊

Besvar