Er det normalt at optagelser optaget på yousee play på smart tv først kan ses på “min side” flere timer efter at optagelsen er færdig.
Vi havde yousee boks tidligere og der kunne vi da se optagelserne med det samme på “min side”
Er det normalt at optagelser optaget på yousee play på smart tv først kan ses på “min side” flere timer efter at optagelsen er færdig.
Vi havde yousee boks tidligere og der kunne vi da se optagelserne med det samme på “min side”
Optagelser på Humax kan ses kort tid efter de er startet. Brugte ofte at se en udsendelse der stadig blev optaget, f.eks når en anden først sluttede senere.
Ja, det gjorde jeg også på boksen, men når jeg kun bruger yousee play via internet på tv’et, så kan jeg ikke.
Har ikke YS TV længere det er for dyrt, specielt Play, så hvordan det opfører sig vides ikke.
Der er nogle der slet ikke kan optage, andre kan ikke se det, men andet kan vel også ske...
Hej
Der bør ikke gå så lang tid, nej. Er det noget du har observeret over en længere periode, altså flere dage? Jeg ved selvfølgelig ikke hvor længe du har benyttet appen, men det kunne være interessant at høre om problemet f.eks. først er opstået i går, eller om det har stået på i længere tid.
Lige nu er der generelle problemer med at se optagelser via youSee boks ifølge telefonsvarer hos youSee. Det kan tænkes det også gælder for youSee app til TV, men jeg blev ikke i telefonkøer for at spørge.
Jeg har også oplevet at en optagelse ikke er tilgængelig selvom programmet er afsluttet. Håber det er en fejl der bliver løst, når de har løst de generelle problemer.
Jeg prøvede at se ‘Min Side’ om der var noget, men den loadede bare mindst 5 minutter, så afbrød jeg det igen på Yousee Play appen...jeg havde på 10 år lavet 1 optagelse...for nyeligt.
Denne fejl med opdagelser skulle være rettet nu, så hvis det forsætter, så vend meget gerne tilbage her :)
Hej
Har lige afspillet en optagelse i youSee app på mit Samsung TV, så det virkede :-)
Tusind tak for hjælpen
:-) Michael
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.