Svar

Optagelser Humax YS500


Badge

Jeg har en Humax YS5000 som jeg fik og blev taget i brug Fredag d 12-05-2023.

Jeg har optaget 2 programmer i alt ca 1.5 time, jeg gik ind på min side for at om den havde optaget de 2 programmer, jeg undre mig over der står, Ledig plads til nye optagelser: Ca. 0 timer. og derudover er der virkelig mange optagelser  hvor den ældste optagelse er fra 11-9-2022, det virker som om pladsen bliver brugt af flere end bare mig, der er også 2 planlagte optagelser, der er optaget mange programmer og film vi aldrig ville optage, andre der har oplevet noget som mig eller har en ide til hvorfor og om andre kan have adgang til mine optagelser og plads?    

icon

Bedste svar af Kasper 22 May 2023, 12:42

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, men kan du se det optagne? De 5000 bokse har nogle børne sygdomme/fejl men har ikke før hørt om dit problem… jeg optager ikke noget.

Badge

Jeg ved ikke om det er optaget, jeg orker ikke at se det hele igennem.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det kan kun ligge hvor det ligger når det er optaget.

Badge

De to programmer jeg har optaget er der, der er også kommet en ny til “husker du” kl 19.10 d 19-05-2023 fra dr2, det er en serie optagelse.

Omdømme 7
Badge +9

Du må kontakte teknisk support, så må de se på det. 70 70 34 48 

Badge

Ja jeg har en god kontakt jeg henvender mig til, han har styr på det så må jeg se hvad han siger, teknisk support er udmærket til simple ting, er man heldig og tale med den rigtige mere end det.

Omdømme 7
Badge +9

Det er kun YS der kan rette det problem du har med at der ligger optagelser tilsyneladende fra den der havde boksen før dig. Der må være noget i systemet der “peger” forkert.

Badge

Ja måske men han ved helt sikkert hvem han skal tale med, bare underligt hvis den har været ude før alt var pakket og forseglet men har den været omkring YS så ja måske.

Omdømme 7
Badge +9

De skrottes jo ikke når de kommer retur fra en anden kunde det koster, og de er den eneste de har til Fiber/DSL platformene.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Targa72 

Fik du afklaret problemet med din optageplads? 

Jeg ved, at man har migreret nogle gamle optagelser fra Cisco tv-boksene til de nye YS5000. Kunne det blot være det? 

Tjek om der ligger ældre optagelser af dine, som du også havde på din gamle tv-boks. 

Den nye tv-boks kan gendannes og sættes til at indlæse sig selv med en frisk “server-partition”, så der startes helt fra bunden af med fri plads.

Badge

Der bliver set på det, hvis ikke vi var to der havde adgang til det samme kunne der ikke blive planlagt nye optagelser medmindre det var os selv, vi har optaget 2 programmer, 90% af de optagelser der er, er programmer vi ikke ville optage og aldrig har optaget, vores gamle Cisco boks var med intern HD og den var tom da den blev afleveret.

Besvar