Bedste svar af Radiomanden
Se originalOplæsning af undertekster
Hvordan fjerner man den funktion, hvor en ulidelig automatstemme læser undertekster op?
Det er en af DR syn kanalerne, så der skal vælges den anden udgave. Jeg antager at det er en af DR kanalerne, hvis ikke, så skal Syntolkning deaktiveres.
Tak, Radiomand
Jeg har trawlet alle programmer igennem, og jeg kan ikke se nogen anden version af DR2. Det er udelukkende et problem på DR-kanalerne.
Jeg har trawlet alle programmer igennem, og jeg kan ikke se nogen anden version af DR2. Det er udelukkende et problem på DR-kanalerne.
Tak! På kanal 891 finder jeg DRK Syn, men da jeg valgte kanal 2 på remoten, kom jeg ind på den almindelige DR2 - uden automatstemme! Tak for hjælpen!!
Hej
Jeg kan slå oplæste undertekster til på iPad, men det kommer ikke med på tv, hvad gør jeg.
mvh Jette
Har TV2 ikke lavet den mulighed, at se på iPad
Jeg brugte DRTV for at teste det. Ved ikke om TV2 kanalerne har den mulighed med oplæste tekster.
Jeg abonnerer.på svt 1+svt 2 via yousee. Hvordan fjerner jeg autmatoplæsning af undertekster?
Desværre har jeg ikke nogen Humax boks. Findes der andre måder at deaktivere denne irriterende stemme?
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.