Svar

Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på

Vis første besked

64 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10
Forhåbentlig kan man logge på.

Omdømme 3
Badge
Men læser man meldinger fra brugere på Facebook, så er der meget der tyder på at den gode Rasmus Avnskjold desværre ikke får ret. Flere taler om at deres boks først bliver "åbnet" fx d. 26/4. Og hvis det er rigtigt, lyver Rasmus så også...

Omdømme 7
Badge +10
 Sker det først til den tid, så er det for sent, så er den røget retur.

Så er vi 301, hvor det ikke virker. Skidt fra start kan man vist roligt sige.....og hvorfor er det lige, at jeg ikke tror på det tal????

Omdømme 7
Badge +6
Nu er det så blevet torsdag morgen. Virker stadig ikke.

Omdømme 3
Badge
Det er det der er mest irriterende: det er faktisk at de ikke melder klart ud at det her er et større problem og at man ikke skal forvente at det løses med det samme. Det handler om forventningsafstemning. Nu forsøger de høje herrer at sige at det kun er 175 eller 300 der er ramt og "at det er løst nu". Vi ved alle at det så ikke er tilfældet og det betyder at folk nu er endnu mere sure.

Det er en rigtig dum strategi, Yousee.

Badge
øv øv øv min kan heller ikke logge på.. nu på 3. dagen f...

nedtur at de sender boksen ud inden der er styr på log on proceduren

Det er nu dag nr. 3 og det virker fortsat ikke!! Jeg har talt med udvidet support, som har fået serienummeret, men der er intet sket! Godt nok dårlig stil fra Yousee's side!

Omdømme 3
Badge
Min boks bliver først aktiveret 2. maj - hvor er det vildt

Omdømme 7
Badge +10
Har netop talt med teknisk support, på ordre bekræftelse står en dato for hvornår den virker, på min er det den 26 April, dem der har hentet i TDC butik, er serie nummer registreret, derfor virker de boxe.

På min ordrebekræftelse står der: "Din ordre udføres d. 21. april 2016" (fik dog boksen d. 19. april). Det er jo i dag, men den virkede ikke i morges.

Omdømme 3
Badge
PeterH skrev:
På min ordrebekræftelse står der: "Din ordre udføres d. 21. april 2016" (fik dog boksen d. 19. april). Det er jo i dag, men den virkede ikke i morges.

Hvor har du egentlig din ordrebekræftelse fra? Jeg har aldrig modtaget én...bestilte via kundeservice.

Omdømme 7
Badge +10
Prøv her senere, det er ikke nødvendigvis lige fra om morgenen, giv dem lige den chance.

Omdømme 7
Badge +6
Dammeren skrev:
PeterH skrev:

Hvor har du egentlig din ordrebekræftelse fra? Jeg har aldrig modtaget én...bestilte via kundeservice.

Det fik jeg heller ikke, men fik i dag oplyst at min boks var sat til registrering, så den skulle virke mellem kl. 11.oo og 12.oo i dag. Den virker stadig ikke.

Dammeren skrev:
PeterH skrev:

Den kom på en mail efter jeg havde bestilt boksen pr. telefon

Omdømme 3
Badge
joern skrev:
Det fik jeg heller ikke, men fik i dag oplyst at min boks var sat til registrering, så den skulle virke mellem kl. 11.oo og 12.oo i dag. Den virker stadig ikke.

Hvornår bestilte du? Jeg bestilte i mandags. Jeg undrer mig over det med den 2/5...jeg har endnu ikke set nogen andre der har fået en dato så langt ude i fremtiden :-)

Omdømme 7
Badge +6
Dammeren skrev:
joern skrev:

Hvornår bestilte du? Jeg bestilte i mandags. Jeg undrer mig over det med den 2/5...jeg har endnu ikke set nogen andre der har fået en dato så langt ude i fremtiden :-)

Har for ganske kort tid siden modtage en bekærtelse. Her kunne jeg så læse, at jeg skal betale 99 kr. pr. md. Tre af hinanden uafhængige medarbejdere hos YouSee har fortalt mig, at jeg skulle betale 30 kr. pr. md. Har bedt om at få aftalen opsagt. De sender mig returlabel.

Omdømme 7
Badge +10
 Hvis ikke min forening inden for den gratis måned har aftale om at den skal koste Kr.30/måned, så bliver boxen sendt retur.

Radiomanden skrev:
Prøv her senere, det er ikke nødvendigvis lige fra om morgenen, giv dem lige den chance.

Give dem en chance!? De har leveret et produkt, der overhovedet ikke virker og de har haft 3 dage til at rette op på det - men fejlet!

Dammeren skrev:
joern skrev:

Mandag formiddag.

Omdømme 7
Badge +10
 De får til på Tirsdag som der står i bekræftelsen, virker den så stadig ikke, så ryger den også tilbage. Virker den så, beholdes den i den gratis måned, har Foreningen så ikke en aftale om de Kr.30 til den tid, så ryger den også tilbage.

Omdømme 1
På YouSee' kundeservice side https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/opsaet-yousee-tv-boksen/opsaet-yousee-tv-boksen skriver de flg: "Ser du teksten Serialnumber not found på tv-boksen, skal du blot kontakte vores kundeservice på70 70 40 40 for at få aktiveret din tv-boks ."    NOT!!!

Se de andre svar i denne og andre tråde...

Om jeg begriber hvorfor de melder sådan noget ud, når det jo åbenlyst ikke passer.

Det er en ommer YouSee!

PeterH skrev:

Så virker den (endelig!) Så det lader til, at det er datoen på ordrebekræftelsen, som er afgørende.

Men det er altså for alt for dårlig service, at Yousee sender et produkt, som først virker flere dage senere.

Omdømme 6
Min virker stadig ikke, selv om der står 21. april på odrebekræftelsen.

Omdømme 3
Badge
Seneste update: efter tidligere i dag at have fået stillet 2/5 i udsigt ringede jeg ind igen tidligere på aftenen. Her kunne de oplyse at der på ordrebekræftelsen stod 21/4 og at jeg skulle tjekke i morgen eller mandag. Jeg tjekkede nu her for en time siden og den er sørme registreret og virker nu!

Man skal ikke give op og selv Yousees udvidede support har nok desværre ikke helt styr på datoerne - jeg tror de er godt pressede. 

Besvar