Hej
Jeg er ny kunde og har fået den nye TV boks. Når jeg starter boksen op for første gang, kommmer den med fejlen "Fandt ingen ny software" og så kan jeg ikke kommer videre.
Boksen er tilsluttet router direkte med kabel og internetforbindelsen er tjekket og er OK.
Nogen der ved hvad der kan gøres?
/Allan
Same problem. Same question. Any suggestion?
Thanks in advance
Thanks in advance
Hej har prøvet begge dele uden held andre forslag
Har du husket at tilslutte antennekablet også?
Min gamle Samsung boks stod af i går og jeg fik i dag udskiftet den til den nye TV-boks.
Fik samme besked under installationen: "Fandt ingen ny software!" ...
Prøvede ti gange med samme resultat og kunne ikke komme videre..
Kom - omsider ... - telefonisk igennem til teknisk support, som oplyste, at der manglede et "flueben" - hvilket betød, at min boks ikke var korrekt aktiveret ...
Han mente, at det ville blive rettet i løbet af natten ... :? ...
Det håber jeg så på er løsningen ...
Fik samme besked under installationen: "Fandt ingen ny software!" ...
Prøvede ti gange med samme resultat og kunne ikke komme videre..
Kom - omsider ... - telefonisk igennem til teknisk support, som oplyste, at der manglede et "flueben" - hvilket betød, at min boks ikke var korrekt aktiveret ...
Han mente, at det ville blive rettet i løbet af natten ... :? ...
Det håber jeg så på er løsningen ...
Her til formiddag fungerer min nye TV-boks som den skal med de mangler, der er påpeget længere op i tråden ... :8 ...
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.