Svar

Noget virkelig bras at lokke kunderne til


Badge
  • Deltager
  • 1 kommentar

Har lige siden jeg blev lokket til at udskifte min gamle tv box ud med den ny y 5000 haft mange problemer. En af de værste er at når jeg vil se et optaget program sker det tit at boxen fryser og jeg kan intet gøre før at strømmen til boxen har været afbrudt og må starte forfra, dette gør dog ikke at jeg kan se programmet færdig på boxen, så hvis jeg vil se det færdig må jeg logge ind på min side på browseren og se det den vej. Har haft fejlmeldt problemet og er blevet ringet op af en teknikker som kun kan fortælle at de godt kender problemet men kan ikke løse det. Dette er bestemt ikke i orden når man så samtidig tillader sig at hæve prisen ganske betragtelig. 

En meget skuffet you see kunde i mere en 50 år.

icon

Bedste svar af Radiomanden 18 January 2023, 13:11

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er kendskab til problemerne, og de vil blive løst, der er dog ingen tidshorisont på det.

 

Badge

Du skriver "lokket til" at udskifte din tv boks, jeg mener at jeg blev tvunget til det, og ja, den nye er virkelig noget skod.

Badge

Så syntes jeg det være på sin plads at you see erkendte sin fejlvurdering af den nye box og evt. gå tibage til den gamle som virkede helt uden problemer. Og så burde de også sætte prisen ned indtil de kan levere det folk betaler for.

Badge

Døjer selv med den box,fulstændig ubrugelig og røv irreterende

Omdømme 7
Badge +9

Lad være med at optage noget og prøve at se det, det virker stadigvæk ikke med de nye 5000 bokse…

Besvar