Svar

Mistet IP signal


Badge

Wifi5200 (D6) Efter strømafbrydelse har min box (5000) mistet IP signalet. Jeg har, efter alt andet, 0-stillet routeren, men kan ikke komme ind på den, via browser, da det stadig ikke fungerer. Adgangen, der står på skiltet, virker ikke. Jeg har skiftet navn og pass, via app'en, men den gør det ikke. Længere nede, i appen, står der et mærkeligt navn, over router billedet. Jeg har internet, men intet tv.?? 👨‍🔧

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 May 2023, 10:48

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du må have fat på teknisk support 70 70 34 48 de kan give noget fjern support, samt hvis det fejler, booke dig en teknikker til en gang i næste uge.

Badge

Tak. Alt dette har jeg gjort og får en tlf. tekniker på mandag. Jeg havde håbet der var en god løsning fra de dygtige mennesker her, så fruen kunne få sit tv tilbage. Mange tak for hjælpen. 👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Hvis Humaxen er logget på eller tilsluttet med kabel, og der ikke kan vises TV, så er det YS der skal se på problemet.

Du kan, men det kommer an på hvor meget data der er tilbage på Telefonen bruge den som Hotspot, indtil det andet kommer på plads.

Badge

Tak. Det vil jeg da lige se på. Jeg har 2 boxe med samme resultat, så det må jo være routeren. Solen kalder. 👍👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Der er næppe muligt at Telefonen kan give forbindelse til begge bokse på samme tid. Husk at indstille telefonen til at sende ud på 5 Ghz.

Badge

Vi bruger også kun 'en ad gangen😁 ja tak. ☕👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har ikke rigtigt tænkt mig om da jeg skrev at Telefonen kunne bruges som Hotspot, det kan den kun delvist, da det er en 5000 boks der haves, når den bruges, så kan der ikke ses Flow TV, da den stream ikke er på Moblit bredbånd som det jo er når telefonen bruges, der kan kun ses streaming, men ikke TV2, det kræver et tillæg, og det er næppe det værd for en forhåbentlig kort periode.

Jeg tænkte på en 4000 da den kun skal bruge bredbånd til EPG Data og streaming.

Badge

Hmm, aha. Så vil jeg ikke bruge tid på det. Tak. 👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Nu skrives der ikke hvilket TV der haves, men er det et Samsung, LG eller, Sony, Philips og det ikke er for gammelt, så er der Play App’en til dem.

 

Badge

På mit nye Panasonic er der også flere app's indbygget, men min frue kan ikke finde ud af det. 👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Der er ikke en YS App til Panasonic. Det er et Top kvalitet TV, men det er ikke et der er med i Main stream, det er kun de før nævnte.

Har selv Panasonic, vil ikke købe andet. Der er ikke så mange App’s på det som er til noget, har en Android Streaming boks tilsluttet.

Badge

👍. Jeg bruger så min chromecast ultra. Den virker upåklageligt 👨‍🔧

Omdømme 7
Badge +9

Så kan der jo ses TV, så er ulykken ikke så stor.

Besvar