Spørgsmål

Manglende undertekster på Viasat kanaler

Badge

Min første kontakt til jer angående de manglende undertekster var via messenger til jeres facebook side den 16. aptil.

Jeg har nu skrevet flere gange med hvad jeg vil opfatte som robotter, selvom de har forskellige navne. Det korte af det lange er, at mit problem stadig ikke er løst, selvom det er blevet meldt ind,. Jeg har et kundenummer xxxxxxxxx.

Jeg vil gerne vide:

Hvornår bliver problemet løst?

Hvordan i alverden forestiller I jer man skal melde fejl ind?

dbh

Susanne Beck Andersen

Redigeret af moderator: anonymiseret kontonummer samt slettet adresseinformationer samt mailadresse

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej Susanne 

Først og fremmest, så kan jeg garantere dig, at der ikke er nogen af os der svarer på Facebook, som er robotter. Os her fra Forum, svarer også på Facebook, og vi er altså et team af rigtige mennesker. 

Derudover, så har jeg redigeret både dit kontonummer samt dine adresseoplysninger og mailadresse ud, da dette ikke må oplyses her på Forum. 

Jeg tror faktisk det var mig, som oprindeligt meldte problemet videre, og vi har rykket utallige gange - senest i går, hvor de melder tilbage at de stadig er på sagen. Jeg mistænker at fejlen skal rettes i samarbejde på Viaplay Group, og at det er det der gør at det måske tager lidt længere tid - det er altså sværere når det er noget vi ikke selv kan rette alene. 

Så, med andre ord, så er vi altså fortsat på sagen. 

Besvar