Svar

manglende funktioner i ny TV boks


Badge
  1. når man scroller ned igennem programmerne mangler muligheden for live at se hvad der vises.
  2. Jeg benytter fjernsynet fjernbetjening, har altid gjort med de forrige tv bokse, men med den nye boks viker tilbage knappen ikke korrekt. F.eks hvis man vælger at optage et program og så vil tilbage og se andre programmer der evn skal optages ryger man helt ud af menuen.
  3. Man kan kun slette et optaget program ad gangen, ikke en hel serie.
  4. Boksen tændes ikke automatisk med TV

Generelt er den nye boks et stort skridt i den forkerte retning.

 

icon

Bedste svar af Katja 15 March 2023, 10:49

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Punkt 1 Den mulighed har aldrig være på nogen af dem. så vidt vides har ingen andre nævnt en sådan som en mangel.

Punkt 2 Har altid udelukkende brugt Remoten til Humax’en andet har ikke været nødvendigt.

Punkt 4 TVet og Humax’en har CEC, så enhederne bl.a kan tænde/slukke når en af dem tænder/slukker.

Badge
  1. så har du ikke set mange YouSee tv bokse….alle vore tidligere har vist et live billede af hvad der blev vist.
  2. OK, men det er jo ikke et svar
  3. c
  4. Men det virker altså ikke på mit og heller ikke på en del andre der har lavet lignende indlæg.
Omdømme 7
Badge +9

Jeg har haft både en 2000 og en 4000 boks, dem begge lige fra dag 1, TVet har altid tænd/slukket når Humax blev tændt/slukket, uanset om det var 2000 eller 4000 boksen.

Omdømme 1
Badge

Hej @Kismo1234 

Velkommen til YouSee Forum 😊


På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke muligheden for, at få en mindre forsmag på det der vises på de forskellige flow-kanaler. I samme ombæring vil jeg dog ikke afvise, at det kunne blive en mulighed i fremtiden. 

Det er ikke muligt at få alle de nødvendige funktioner på dit TV’s fjernbetjening. Ønsker du at synkronisere fjernbetjeningen, så du kun skal bruge én, kan du se hvordan her. Vælg den tv-boks du har, og vælg derefter opsætning. 

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt med dit spørgsmål i forhold til sletning af serieoptagelser, skal vi vide hvilken tv-boks du har. Hvis ikke du ved det endnu, kan du se hvilken du har via nedenstående link.
 


Oplever du at din tv-boks ikke tænder, når du tænder dit TV, så kan det tyde på, at dit TV ikke starter op på den HDMI-kanal du har valgt at sætte din tv-boks til. Vi anbefaler, at man sætter tv-boksen i HDMI-port 1.

Besvar