Spørgsmål

Man kan ikke spole under nogen form i jeres YouSee app.


Badge

Hej, det er hverken muligt at spole 30 sekunder ad gangen, eller spole ved at “rykke” på programmet. Bare det at man pauser medfører at programmet starter forfra. Har I nogen løsninger på problemerne? Hvis nej, hvornår fikser I disse fejl? 

vh. Boas


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvis der ønskes et svar fra You See, så bliver det ikke før Mandag, da de ikke er med her i Weekender. En anden bruger har måske et svar på dit spørgsmål.

Badge

Tak for info. This is the way .

Omdømme 7
Badge +9

Hej, jeg prøvede lige, virker da fint at spole, men ser du noget Live kan jo ikke spoles i det, men

hvad boks bruger du? Hvilken app i hvilken sammenhæng og hvilken program vil du spole i?

Jeg så lige cykling fra TV 2 Sport der kan godt spoles i det, kommer nok an på hvilken tv kanal der har sendt det?

Men generel kan ikke siges det ikke virker at spole i det…

Badge

Hej, jeg bruger ingen boks, men en YouSee-app på fjernsynet. I det her tilfælde er det Barnaby, men det er ligemeget hvilket tv-program/serie/film der snakkes om, så gælder alt jeg skrev øverst. Ingen af de andre streamning tjenester har disse problemer, kun udelukkende YouSee. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Det virker godt nok her med Barnaby på ZDF og DR fra arkiv, du kan ikke spole på TV 2 kanaler før reklamer er slut, men derefter virkede det også på Charlie at spole frem…

Badge

Tak, men det gør det ikke her. 

Omdømme 7
Badge +9

Ser du Spole frem og tilbage ikoner? Ved live TV er de der ikke og så kan der ikke spoles i det…

Omdømme 7
Badge +9

Der kan jo logisk nok ikke gås frem eller tilbage når det er på Flow, det kan man først når udsendelsen ligger på Arkiv, det gør den ikke før den er færdig med at blive sendt. Man kan på DRTV og på TV2 Play før de er sendt, da en del udsendelser der ligger til forhåndsvisning.

Badge

Ja, jeg ser spole frem og tilbage ikoner, men de virker ikke. Jeg ved ikke om det er på flow (det tror jeg ikke, da man kan spole frem og tilbage), dog kan det være jeg tager fejl. 

 

Omdømme 7
Badge +9

For at se om der er en fejl, prøv med Yousee appen, vælg kanaler eller søg efter Barnaby på ZDF eller DR fra arkiv og se det, og se om du kan spole i det?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Boas

Der kan være tale om et ældre tv, hvor vi ikke understøtter alle funktioner længere. Dette kan afklares ved at oplyse modelnummeret på tv’et. 

Besvar